مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: در ادامه تلاش ها برای تسهیل ترددزائران اربعین حسینی مشکل نبود آنتن موبایل دربخشی از محور ملکشاهی – مهران با نصب تجهیزات مخابراتی رفع شد.
کد خبر: ۴۹۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 18 September 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛عباس بیرامی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ملکشاهی افزود:15 سایت(bts) موبایل در سطح شهرستان ملکشاهی وجود دارد که از این تعداد 4 سایت غیر فعال بود که در چند روز گذشته مشکل سایت های چمز و ترشابه و حوزه سد ایلام رفع شد .
 
بیرامی با اشاره به اینترنت پرسرعت در ملکشاهی یادآور شد: تا پایان سال جاری 14 نقطه روستای این شهرستان در بخش گچی و بخش چمزی به اینترنت پرسرعت مجهز خواهند شد.
 
وی همچنین به نصب یک دستگاه خود پرداز بانکی در ورودی روستای گنبد پیرمحمد و در مسیر زائرین اربعین اشاره کرد و گفت: برای این دستگاه خود پرداز یک میلیارد و 150میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ارتباطات استان هزینه می شود.
 
استفاده بهتر و بیشتر در مسیر ملکشاهی – مهران به عنوان مسیر دوم و جایگزین زائرین اربعین نیازمند برخورداری بیشتر از ارتباطات مخابراتی ، ماهواره ای و بانکی است.
 
شهرستان 22 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام و 70 کیلومتری مرز مهران مسیر دوم گذر زائران از ایلام بسوی مرز مهران است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار