رئیس هیات فوتبال استان ایلام گفت: سه بانوی فوتبالیست نونهال ایلامی به اولین اردوی تیم ملی زیر 15 سال بانوان دعوت شدند.
کد خبر: ۴۹۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ 17 September 2017
  به گزارش تابناک ایلام؛آبختی سنجابی اظهار کرد: این سه بازیکن که در مدارس فوتبال شهرستان دهلران فعالیت دارند از بازیکنان با استعدادی هستند که یکی از آنان سال گذشته در تیم ملی نونهالان زیر 15 سال حضور داشته است.
 
وی افزود: فاطمه یوسفی، مبینا تقی زاده و مبینا مردانی سه فوتبالیست دعوت شده به اولین اردوی تیم ملی هستند.
سنجابی یادآور شد: دومین مرحله اردوی تیم ملی نونهالان بزودی برگزار می شود و با توجه به استعداد این بازیکنان و شناسایی ظرفیت آنان احتمال حضور آنها در این اردو و حضور در تیم ملی وجود دارد.
 
رئیس هیات فوتبال استان ایلام گفت: ایلام دارای استعدادهای ورزشی بسیاری در رشته های مختلف است اما بدلیل کمبود امکانات و فراهم نبودن شرایط مناسب برای ورزشکاران بسیاری از این استعدادها ناشناخته و به جایگاه شایسته خود نمی رسند.
 
سنجابی تاکید کرد: امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان توجه بیشتری به هیات ها و ورزشکاران داشته و از آنها حمایت های لازم را بعمل آورد هر چند با وجود تمام مشکلات و کمبودها شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران ایلامی در عرصه های مختلف هستیم.
 
به گزارش تابناک ایلام، یک هزار و 400 ورزشکار سازمان یافته در 2 بخش زنان و مردان در هیات فوتبال ایلام فعالیت دارند که از این تعداد 6 تیم و 90 نفر در مدارس فوتبال زیر 15 سال در استان ایلام حضور دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار