معاون اجتماعی و پیشگیری قوه قضاییه در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان ایلام اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم معاونت اجتماعی ارجاع دعاوی خانواده به مراکز مشاوره به منظور جلوگیری از فروپاشی خانواده ها است.
کد خبر: ۴۹۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷ 13 September 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛محمد باقر الفت در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان ایلام از راه اندازی دومین سامانه پیشگیری و کاهش طلاق بعد از استان خراستان رضوی در این استان خبر داد.
 
وی با اشاره به اهمیت برگزاری شوراهای پیشگیری از وقوع جرم افزود: درشورای پیشگیری با کمک مدیران سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف از رویکرد بخشی نگری و فعالیت جزیره ای جلوگیری شده و نقاط ضعفبه نقاط قوت تبدیل می شود.
 
الفت با بیان اینکه با توجه به شرایط استان که بافت قبیله‌ای دارد یک جرم یا آسیب اجتماعی می‌تواند به سرعت گسترش پیدا کند بر لزوم توجه ویژه به امر پیشگیری از وقوع جرم در این استان تاکید کرد.
 
وی افزود: با توجه به مرزی بودن استان ایلام لزوم اجرای برنامه‌های پیشگیری از قاچاق کالا و ارز در استان یک ضرورت است و همچنین مدیران دستگاه های مختلف براهمیت پیشگیری از وقوع جرم به روشنی واقف باشند و از پتانسیل و اعتبارات خود برای کاهش معضل های اجتماعی بهره گیری کنند.
 
این نشست با حضور مدیران کل معاونت اجتماعی و مسئولان قضایی در محل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار