از آنجاییکه این رسانه در اطلاع رسانی وانجام رسالت خبری خود همواره سعی نموده با رعایت اخلاق رسانه ای و پرهیز از جانبداری محض سیاسی به بیان تحلیل ها و نکته نظرات خود بپردازد ،در راستای اهتمام به این مهم،ابتدا به ساکن نام افراد منتشر شده را در متن مطلب حذف و در اجرای قانون مطبوعات مبادرت به انتشار توضیحات سرپرست محترم اداره کل کار ،تعاون ورفاه اجتماعی می نماید.
کد خبر: ۴۹۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲ 13 September 2017

ظهر امروز خبری به این مضمون که " علی عسگر احمدی " هم می خواهد استاندار ایلام بشود" دراین سایت خبری منتشر شد . از آنجاییکه فردی مطلع واز سیاسیون نام آشنای استان، بعنوان منبع این خبر وبا اکراه از انتشار نام خود  ،جزییات مطلب را در اختیار این رسانه قرار داده و به نوعی سرپرست اداره کل کار ،تعاون ورفاه اجتماعی استان ویکی دیگر از چهره ها وفعالین سیاسی استان را پشت پرده استاندار شدن احمدی معرفی نمود.

به گزارش تابناک ایلام ،انتشار این خبر در رسانه وفضای مجازی واکنش مهندس شیرخانی را بدنبال داشت .وی با ارسال بیانیه ای به این سایت، قویاهرگونه  ارتباط با پشت پرده های این جریان وهرنوع تماس یا تلاش برای استاندار شدن گزینه فوق ودیگر گزینه هارا به شدت تکذیب نمود.

از آنجاییکه این رسانه در سیاست اطلاع رسانی وانجام رسالت خبری خود ،همواره سعی نموده با رعایت اخلاق رسانه ای و پرهیز از جانبداری محض سیاسی، به بیان تحلیل ها و نکته نظرات خود بپردازد ،در راستای اهتمام به این مهم،وحسن نیت خود ،ابتدا به ساکن ،نام افراد منتشر شده را در متن خبر حذف و در اجرای قانون مطبوعات مبادرت به انتشار بیانیه سرپرست محترم اداره کل کار ،تعاون ورفاه اجتماعی می نماید.

مهندس شکر اله شیرخانی دراین جوابیه با تکذیب هرگونه تلاش پشت پرده یا صریح در راستای کمک به هر فردی بمنظور تصدی سکان استانداری ایلام نوشته است : انتشار مطلبی در خصوص تلاش های پشت پرده اینجانب و یکی دیگر از چهره های سیاسی اصلاح طلب استان باعث تعجب اینجانب شد ،زیرا منبع این خبر بصورت هدفمند و با انتشار یک مطلب موهوم ،سعی در تحمیل نظرات واهداف پشت پرده خود به فضای رسانه ای وسیاسی استان وتعمیم آن به دیگر فعالین سیاسی و مدیران استان را دارد.

شیرخانی در ادامه این جوابیه آورده است : در هرجای دنیا تغییر وتحول مدیریتی در سازمانها ،امری  پذیرفته شده ،بدیهی و مرسوم است ،اما اینکه عده ای با سوابق سیاسی روشن ،سعی نمایند از این فضای به وجود آمده درراستای مطامع واهداف مغرضانه خود سوء استفاده نمایند،امری غیر اخلاقیست که بجز خسران وزیان به فعالیت های سیاسی و سازنده احزاب و جریانات قانونی وانحراف آن  وهمچنین به خطر انداختن منافع استان  ، نتیجه دیگری در بر ندارد.

اینجانب با رد هر گونه ارتباط با گروهها وافراد فعال در حوزه ،خبر منتشره در این سایت را قویا رد نموده وآن را حاصل شیطنتها و اهداف پشت پرده برخی افراد معلوم الحال می دانم که سعی دارند با ایجاد تشتت در فضای سیاسی ورسانه ای استان ،از این فرصت بوجود آمده در راستای تخریب چهره افراد و با پشته ساختن از ترور شخصیت چهره ها ،از آن برای خود نردبان رشد وترقی بسازند.

درادامه این بیانیه آمده است : اینجانب بصورت قاطع جزییات مطلب منتشره را قویا تکذیب نموده ومنبع این خبر که حتما در جریان کم وکیف احوال سیاسی استان است را به رعایت اخلاق و حرکت نمودن در مسیر سازنده جریانات سیاسی واصلاحی کشور دعوت می نمایم.

توضیحات تابناک ایلام:

تابناک ایلام بر پایه اطلاعات منبع خبری که در بطن فعالیت جریانات سیاسی استان قرار دارد ،مبادرت به تنظیم این مطلب نموده واز آنجاییکه در تماس با یکی از اعضای شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ، در جریان حقایق این حرکت قرار گرفت . با شهامت وشجاعت تمام ضمن پوزش از محضر سرپرست اداره کل کار ،تعاون ورفاه اجتماعی استان ،در این برهه حساس ،فعالین سیاسی اصلاح طلب استان رابه صبر وعدم تعجیل در بیان دیدگاه ها ومواضع اشان توصیه می نماید .

شایان ذکر است شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان در گفتگو با تابناک ایلام تشکیل چنین جلسه ای بمنظور استفاده از ظرفیت "علی عسکر احمدی "آنهم با حضور آقایان بختیار کرمبیگی و یحیی ناصریان را تایید و هرگونه حضور مهندس شکراله شیرخانی را دراین نشست رد نمودند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار