فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های سازمانی برای تامین امنیت و آرامش مردم گفت: خانواده‌های کارکنان، پشتوانه موفقیت‌های پلیس هستند.
کد خبر: ۴۹۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 13 September 2017

  به گزارش تابناک ایلام؛سردار نورعلی یاری در مراسم تجلیل از خانواده کارکنان نیروی انتظامی استان ایلام، اظهار کرد: بدون شک موفقیت‌های نیروی انتظامی در اجرای مأموریت‌ها و کاهش و کنترل جرایم در سطح جامعه مرهون همراهی همسران و فرزندان با کارکنان این نیرو است .

وی ادامه داد: ماموران پلیس در طول دوران خدمت با مأموریت‌هایی مواجه می‌شوند که اگر همراهی خانواده آنها نباشد قطعا این ماموریت‌ها با مشکل همراه خواهد شد .

فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه به شعار محوری امسال نیروی انتظامی در هفته ناجا اشاره کرد و گفت: پلیس استان مصمم من است با تأسی از این شعار و تلاش مضاعف از همه ظرفیت‌های سازمانی برای تامین امنیت و آرامش مردم استفاده کند .

وی امنیت استان را مطلوب و مثال زدنی عنوان کرد و گفت: امنیتی که امروز در استان حاکم است ناشی از مشارکت فعال آحاد مردم استان و حمایت مادی و معنوی همه دستگاه‌ها اجرایی و نهادهای دولتی است .

سردار یاری با اشاره به اینکه امسال برای هفته ناجا برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده است گفت: شعار امسال هفته ناجا با عنوان "امنیت برای همه و پلیس برای امنیت" در راستای تحقق امنیت اجتماعی پایدار است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار