پرسه های خبرنگار ما در شبکه های اجتماعی در پیج یکی از مدیر زادگان استان ایلام منجر به دستیابی به مستندات جالب توجهی از برخورداری فرزندان این دیار از ژنِ خوب شد .
کد خبر: ۴۹۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷ 13 September 2017

تابناک ایلام ::از آن روزی که فرزند یکی از مدیران ارشد کشور به واسطه رانت پدرش ره چند ساله را یک شبه پیمود و مهمتر اینکه با وقاحت تمام ،این موفقیت اکتسابی از پدر را حاصل ژنِ خوب خود وخانواده اش دانست ، خواسته یا ناخواسته خالق واژه ای نو شد، تا این واژه رفته رفته در ادبیات سیاسی کشور جایی برای خود دست وپا کرده وبه نوعی بتواند به راحتی جانشین واژه با سابقه " آقا زادگی " شود.

مردم داشتند زندگی خودشان را می کردند ،آقا زاده ها هم با همان سبک وسیاق قدیمی "آقازادگی" خود داشتند به کار وبار خود می پرداختند ، اما یکباره خدا خواست تا پایشان به میدان تحلیل و تفسیرهای ادبی از فضل پدر باز شود.آمدند تا با ارایه تعبیری نو از " گیرم پدر تو بود فاضل ،از فضل پدر تورا چه حاصل " ثابت کنند که فضل پدر به واسطه داشتن ژنِ خوب به آقا زاد ه ها هم سرایت می کند و ادامه ماجرا ...

هر روز که می گذرد درجای جای کشور پرده ای نو از داشتن ژنِ خوب به نمایش در می آید ،یکی بعنوان مدیرعامل ،دیگری رییس دایره فرهنگی و و و و .دراین بین ما ایلامیها کم کم داشتیم از خود ناامید می شدیم و در حسرت داشتن حتی یک ژنِ خوب مانده بودیم ،که به یکباره افاضات برخی آقا زاده در شبکه های اجتماعی ،مثل گذاشتن تصاویرزنده خود از تیک آف با ماشین بیت المال و...برخی پرده ها را کنار زد و از ژن های خوب زیادی در ایلام رونمایی شد.

در حالیکه دراین استان محروم وبرخوردار از آسیب های اجتماعی رنگارنگ ،طیف عظیمی از نخبگان و تحصیلکردگان در سطوح عالی نظیر دکتری در کنج خانه نشسته و دور آگهی های استخدامی را خط می کشند ،اما در سویی دیگر، آقا زادگان و مدیر زادگانی هم وجود دارند که علیرغم اینکه هنوز مدرک کاردانی خود را به پایان نرسانیده و گویا سربازی هم نرفته اند ،از فضل پدر حاصل های زیادی نصیبشان شده و ابلاغ پست با امضای پدر دریافت می کنند ویا به واسطه پدر ،بدون داشتن حداقل قابلیت ها ،مدیر حساس ترین سازمانی دولتی دراستان می شوند.

اینبار پرسه های خبرنگار ما در شبکه های اجتماعی در پیج یکی از مدیر زادگان استان ایلام ،منجر به دستیابی به مستندات جالب توجهی از برخورداری فرزندان این دیار از ژنِ خوب شد . فرزند نوجوان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با گذاشتن تصاویر زنده ای از تیک آف خود با ماشین جمعیت هلال احمر ،دارندگی و برازندگی خود ! را به رخ مردم کشانیده است . علیرغم ممنوعیت استفاده از خودور خدمت و صدور دستورالعمل های متعددی دراین خصوص ،استفاده ناصحیح وغیراصولی یک جوان ظاهرا فاقد گواهینامه ،از خودروی که باید در خدمت ماموریتهای سازمانی قرار گیرد، چه توجیهی می تواند داشته باشد؟ !

نکته مهمتر وجالبتر اینکه در تداوم بررسی های صورت گرفته در جمعیت هلال احمر استان ، خبرنگار ما توانست به دیگر مزایای برخورداری ازژنِ خوب دست یابد. آقای مدیرعامل با صدور ابلاغی برای فرزند دانشجوی کاردانی خود ،وی را بعنوان رابط خبری جمعیت هلال احمر استان منصوب نموده است .

به هرحال با رونمایی از این ورژن جدید ژنِ خوب دراستان ایلام ،قدری به آینده استانمان امیدوار شدیم ،ما استانی محروم هستیم وداشتن چنین ژن های خوبی در وسط این همه محرومیت کمی محال ودست نیافتنی به نظر می رسید ،اما با پرده گشایی از این چهره های جدید، باید گفت ژن های خوب زیاد مستور مانده ای در استانمان وجود دارد که برای کشف آنها کمی وقت نیاز است ودقت ! .اما جای نگرانی نیست.
مدارک ومستندات نزد سایت موجود ومحفوظ است
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
می شود در تهران و دیگر استانها دنبال این ژن برترهها هم بگردید ومعرفی کنید...تا ما بدانیم ایران چقدر دارای ژن برتر است ..از خبرنگاران مسرانه می خواهیم که این کار را بکنند ..تا در کتاب گنیس تبث شود ومقاوم اول را برای خودمان حفظ کنیم در دنیا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار