جدا از کمک به سمزدایی کبد، چغندر حاوی نیترات است که به بهبود گردش خون کمک می کند، و میتوکندری را کارآمدتر می سازد، از این رو، آنها می توانند میزان انرژی مشابه را با مصرف اکسیژن کمتر تولید کنند.
کد خبر: ۴۹۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹ 10 September 2017
آیا برای افزایش هوشیاری خود به مقداری کمک نیاز دارید؟ با یک دستورالعمل چغندری که حاوی فولات است می توانید به تحقق این هدف کمک کنید. فولات به سلامت مغز و هوشیاری ذهنی کمک می کند. از این رو، به جای نوشیدن قهوه می توانید مصرف این نوشیدنی را در دستور کار خود قرار دهید.

افزایش هوشیاری ذهنی با یک نوشیدنی چغندری!

به گزارش گروه سلامت عصر ایران به نقل از "لیو لاو فروت"، جدا از کمک به سمزدایی کبد، چغندر حاوی نیترات است که به بهبود گردش خون کمک می کند، و میتوکندری را کارآمدتر می سازد، از این رو، آنها می توانند میزان انرژی مشابه را با مصرف اکسیژن کمتر تولید کنند. مصرف کمتر اکسیژن در نتیجه میتوکندری کارآمدتر، و تامین اکسیژن بیشتر برای باقی بدن زمینه ساز عملکرد بسیار بهتر مغز و بدن خواهد شد.

نیترات موجود در این نوشیدنی چغندر در بدن به اکسید نیتریک تبدیل می شود که گسترش دیواره رگ های خونی را موجب می شود. این شرایط به سطوح انرژی بالاتر، ارسال مواد مغذی بیشتر به سلول های نیازمند، و میزان اکسیژن بیشتر منجر می شود، از این رو هوشیاری ذهنی بالاتر را به همراه دارد. مصرف این نوشیدنی چغندر پیش از انجام ورزش می تواند به تقویت استقامت و بهبود شرایط تمرینی شما کمک کند.

تا حد امکان از انتخاب مواد تشکیل دهنده ارگانیک اطمینان حاصل کنید.

مواد تشکیل دهنده (یک وعده):

دو عد چغندر اندازه متوسط، پوست کنده

دو عدد هویج

یک عدد سیب

یک عدد لیمو ترش، پوست کنده

ریشه زنجبیل تازه به اندازه یک اینچ (2.5 سانتیمتر)

روش تهیه:

تمام مواد تشکیل دهنده را در یک دستگاه آبمیوه گیری ریخته و بلافاصله این نوشیدنی را مصرف کنید./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار