معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: مجله ادبی فصل قلم به مدیرمسئولی یاسر بابایی در بخش نشریات برگزیده ادبی حائز رتبه اول و نشریه اندیشه نو به مدیرمسئولی رضا امین‌پور در بخش نشریات برگزیده سیاسی به رتبه سوم دست یافت.
کد خبر: ۴۹۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵ 08 September 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛نصرت‌الله حیدری اظهار داشت: در دهمین جشنواره نشریات دانشجویی سراسر کشور(تیتر10) مجله ادبی فصل قلم به مدیرمسئولی یاسر بابایی در بخش نشریات برگزیده ادبی حائز رتبه اول و نشریه اندیشه نو به مدیرمسئولی رضا امین پور در بخش نشریات برگزیده سیاسی به رتبه سوم دست یافت.

وی تصریح کرد: مجلات و نشریات دانشجویی در چند سال اخیر در واحد ایلام از لحاظ کمی و کیفی رشت کم نظیر داشته اند و این روند ادامه دارد.

 حیدری بیان کرد: در حال حاضر 12 نشریه دانشجویی در واحد ایلام در حال انتشار است و در طی سال های گذشته با برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه ارتباطات و روزنامه نگاری ، برگزاری نشست با اصحاب رسانه استان و حمایت مادی و معنوی از دانشجویان فعال در این حوزه رسانه و نشریات دانشجویی فعالیت دوچندانی در این حوزه انجام شده است.

وی گفت: رویکرد حوزه دانشجویی فرهنگی حمایت از فعالیت های فرهنگی و رسانه ای دانشجویان است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد درخشش بیشتر نشریات دانشجویی واحد ایلام و به تبع آن رونق دوچندان مطبوعات استان ایلام باشیم.

این مسؤول اضافه کرد: بیشتر نیز  مجله فصل قلم و  اندیشه نو توانسته بودند در نخستین جشنواره نشریات دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی کشور به عنوان نشریات برگزیده ادبی و سیاسی کشور برای استان ایلامو واحد ایلام افتخارآفرینی کنند.

حیدری تصریح کرد: فصل قلم تنها مجله ادبی استان ایلام است که در جشنواره تیتر10 توانست لوح تقدیر، جایزه نقدی و تندیس جشنواره را از آن خود کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار