جلال میرزایی ؛
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکل بیکاری در استان آستانه تحمل جوانان کاهش داده است، یادآور شد: شورای معتمد پلیس بایستی در حوزه تمام آسیب های اجتماعی ورود پیدا کند و کار خود را تنها به موارد قتل محدود ننماید.
کد خبر: ۴۸۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 02 September 2017
  نماینده مردم شهرستان های ایلام ، مهران ، سیروان ، ایوان چرداول و ملکشاهی در در مجلس شورای اسلامی بر لزوم استفاده از ظرفیت بزرگان برای حفظ و تامین امنیت اجتماعی پایدار تاکید کرد.
 

 
به گزارش تابناک ایلام ؛ جلال میرزایی در نشست با اعضای شورای معتمدین پلیس استان ایلام اظهار کرد: نیروی انتظامی اهتمام ویژه‌ای به حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی دارد.
 
وی با تقدیر از راه اندازی و تشکیل شورای معتمد پلیس در استان گفت: امروز جامعه با مشکلات عدیده ‌ای رو به ‌رو است و نیاز است از اعتبار ، شأن و ظرفیت بزرگان و ریش سفیدان برای حفظ و تامین امنیت اجتماعی پایدار بهره گیری کنیم.
 
 
میرزایی معضل بیکاری را یک بحران ملی عنوان کرد که تنها به استان ایلام اختصاص ندارد و کل کشور را در بر گرفته است.
 
وی به موضوع شایسته سالاری و استفاده از ظرفیت‌های استان برای رفع معضل بیکاری اشاره کرد و گفت: امروز بیکاری در جامعه به آسیب‌های اجتماعی دامن زده است.
 
 مردم ایلام بیشترین بار مظلومیت را در کشور بر دوش کشیده اند
 
فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این نشت با اشاره به نقش ممتاز مردم ایلام در تثبیت نظام سیاسی کشور گفت: مردم ایلام بیشترین بار مظلومیت را در دوران پرتلاطم انقلاب اسلامی بر دوش خود کشیده اند و هزینه ‌های زیادی را برای این انقلاب متحمل شده اند.
 
سردار نورعلی یاری با تاکید بر اینکه مردم حق بزرگی بر حاکمیت دارند اضافه کرد: استان ایلام نقش ممتازی برای تثبیت نظام سیاسی کشور داشته است.
 
وی به تعبیر مقام معظم رهبری در مورد مردم این خطه از کشور که آنها را نمونه بارز ایثارگری و رشادت عنوان کرده بود ، اشاره کرد و از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواست که صدای این مردم را به گوش مسئولان کشور برسانند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام با تقدیر از نقش مشارکت مردم و بویژه بزرگان در حفظ امنیت پایدار در استان ، از عموم ریش سفیدان و بزرگان ایلات و عشایر خواست که آهنگ همکاری با پلیس را بیشتر کنند.
 
سردار یاری نیروهای مسلح را یکی از مولفه های اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان عنوان کرد و گفت: امروز به برکت نیروهای مسلح و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری ایران اسلامی اداره امنیت در منطقه و جهان است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار