رئیس هیات تیراندازی استان ایلام گفت: نبود اسپانسر مالی باعث شده است که ورزشکاران ما در تیم هایی خارج از این استان بازی کنند و افتخارآفرینی آنها برای استان خود را از دست بدهیم.
کد خبر: ۴۸۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 28 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ کبری غیاثی اظهار کرد: بهترین ورزشکاران این استان از جمله جواد فروغی در رشته تپانچه بادی و پوریا نوروزیان در رشته تفنگ بادی اکنون در تیم های استان های دیگر بازی می کنند.
 
وی افزود: جواد فروغی که عضو تیم مقاومت تهران است مقام اول رشته تپانچه بادی مسابقات لیگ برتر را برای این تیم به ارمغان آورده و پوریا نوروزیان نیز در رشته تفنگ بادی لیگ برتر مقام سوم را برای تیم شرکت ملی حفاری ایران کسب کرد.
 
وی یادآور شد: در صورت وجود امکانات و تامین شرایط مالی مناسب برای ورزشکاران صاحب مدال و مستعد ایلامی در هر یک از رشته های ورزشی، این افتخارات نصیب ورزش استان می شود.
 
غیاثی تاکید کرد: مسئولان و مردم باید حامی ورزشکاران باشند و با حمایت خود شاهد حضور آنها در میادین ملی و بین المللی باشند و باعث انتقال افتخارات ایلام به استان های دیگر نشوند.
 
رئیس هیات تیراندازی استان ایلام گفت: ورزشکاران برتر ما اگر حامی داشته باشند ترجیح می دهند حتی با نصف هزینه ای که استان های دیگر در اختیار آنها می گذارد در استان خود بازی کنند.
 
غیاثی ادامه داد: ورزش استان در 2 بخش آقایان و بانوان با وجود تمام محدودیت های موجود، در سال های اخیر از رشد چشمگیری برخوردار بوده است و باید نگاه مسئولان به ورزش استان تغییر کرده و توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.
 
وی با اشاره به دعوت تیراندازان ایلامی به اردوی تیم ملی، گفت: آقایان پوریا نوروزیان و جواد فروغی در رده سنی بزرگسالان و در بخش بانوان نیز آرمیتا صادقیان و پگاه عزت پناهی در رده سنی نوجوانان در 2 رشته تفنگ و تپانچه بادی نیز بعنوان نمایندگان استان ایلام به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
 
غیاثی یادآور شد: این اردو جهت آمادگی ورزشکاران برای مسابقات آسیایی ژاپن و جاکارتا از 28 مرداد تا 10 شهریور ماه در تهران برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه این ورزشکاران شایسته همیشه جز ثابت تیم ملی و اردوها هستند، افزود: تیراندازان ایلامی در 2 بخش آقایان و بانوان جز افتخارات کشور و استان ایلام هستند و امیدواریم با توجه ویژه مسئولان و فراهم کردن شرایط مناسب برای پیشرفت آنها شاهد حضور مداوم و کسب افتخارات ملی و بین المللی و جهانی آنها باشیم.
 
به گزارش ایرنا، وجود تیراندازان مطرح ایلامی و کسب بیش از 200 مدال رنگارنگ در عرصه های ملی، بین الملی و جهانی از جمله پوریا نوروزیان از اعضای ثابت تیم ملی که در المپیک ریو (برزیل) افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشت و آرمینا صادقیان از مدال آوران کشور و تیم ملی نشان از ظرفیت ورزشکاران این استان دارد.
 
همچنین رئیس هیات تیراندازی استان ایلام خانم کبری غیاثی بعنوان سرپرست و آقای فرشید عبدالمحمدی بعنوان مربی تیم ملی با اهداف پروازی راهی مسابقات جهانی روسیه می شوند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار