امام جمعه تبریز:
امام جمعه تبریز گفت: اصلاح اقتصاد و مدیریت صحیح اقتصادی و عمل به شعار سال راه‌حل اصلی برای اصلاح اقتصاد کشوری است و از این رو شورای شهر، نمایندگان مجلس و دولتمردان باید گام‌های مثبت در این راستا بردارند.
کد خبر: ۴۸۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 25 August 2017

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر تبریز در مصلای اعظم امام خمینی(ره)  این شهر با عرض خیر مقدم به حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری در تبریز اظهار داشت: این هفته مناسبت‌های زیادی دارد و فردا روز کارمند است که کارمندان نقش موثری در کشور ایفا می‌کنند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه در هفته آغاز دولت دوازدهم و آغاز به کار پنجمین دوره شورای اسلامی قرار داریم، بیان کرد: با ورود به این مرحله مردم انتظار دارند تا مسوولان در دولت و شورای اسلامی مسائل اصلی کشور را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهند زیرا مسائل اقتصادی کشور از جمله مهم‌ترین دغدغه کشور است.

آل‌هاشم متذکر شد: اصلاح اقتصاد،مدیریت صحیح اقتصادی و عمل به شعار سال راه‌حل اصلی برای اصلاح اقتصاد کشوری است و از این رو شورا شهر، نمایندگان مجلس و دولتمردان گام مثبت در این راستا بردارند.

وی با اشاره به انفجار دفتر رئیس جمهور و نخست وزیر توسط منافقین در دهه 60 و نامگذاری این روز  به عنوان هفته دولت، گفت: تبیین جنایات جلادهای دهه 60 و داعش امروز اهمیت زیادی در زمان حال  دارد؛  زیرا منافقین و داعشیان زیر پرچم آمریکا هنوز هم دست از جنایت برنداشته‌اند.

خطیب جمعه تبریز با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی ۱۷ هزار شهید ترور در کشور داریم، اذعان داشت: عمده وظایف دولت در دوره جدید گشایش اقتصادی و ارتقای فرهنگ دینی مردم است و این امر باید در دولت جدید مدنظر قرار گیرد زیرا مهم‌ترین وظیفه تقویت آموزه‌های دینی در بین جوانان است.

وی اضافه کرد: مسوولان خدایی ناکرده به قول رهبر فرزانه انقلاب به گونه‌ای عمل نکنند که جریان فرهنگی با مشکل روبه‌رو شود و باید جوانان انقلابی، ارزش‌های دینی در کشور را تقویت کنند و نباید اجازه رشد به جریان‌های مقابل بدهیم.

نماینده ولی فقیه موضوع کار و هدف برای جوانان خواسته مردم آذربایجان‌شرقی دانست و گفت: دولت جدید رشد اقتصادی،ایجاد اشتغال، جذب ۱۱ میلیاردی سالانه سرمایه‌گذاری و افزایش صادرات غیرنفتی را در اولویت خود قرار دهد.

وی اذعان کرد: انتظار داریم دولت جدید به موضوعات فرهنگی عنایت ویژه داشته باشد و مقابله جدی با تهاجم فرهنگی، تلاش برای تامین مسکن جوانان و ازدواج آسان جوانان را مدنظر قرار داده و تلاش برای مقابله با قاچاق مواد و برخورد با سوداگران مرگ را برنامه اصلی خود قرار دهد.

امام جمعه تبریز روز عرفات را یادآوری کرد و با اشاره به اینکه این روزها روزهای گفت‌و‌گوی عارفانه و بخشش الهی خواهد بود، ابراز کرد: همچنین عید بزرگ مسلمانان عید قربان را خواهیم داشت که جمعه آینده نماز عید قربان در تبریز برپا خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار