اعضای جدید شورای شهر بدره بار دیگر احمد جاسمی را به عنوان شهردار بدره معرفی و وی را در این مسئولیت ابقا کردند.
کد خبر: ۴۸۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 23 August 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ در این فرآیند سعید جعفری به عنوان رییس ، ابوذر رحیمی نائب رییس ، خدامراد صفری سخنگو، هادی صی هاشمی و جعفر حیدربیگی به عنوان منشی انتخاب شدند.
 
همچنین اعضای جدید شورای شهر بدره بار دیگر احمد جاسمی را به عنوان شهردار بدره معرفی و وی را در این مسئولیت ابقا کردند.
 
فرماندار بدره در دیدار با اعضای شورای شهر بدره اظهار کرد: ایران نمادی از مردم سالاری دینی را به جهان عرضه کرده است که مردم به صورت واقعی در تمام ارکان تصمیم گیری آن مداخله مستقیم دارند.
 
سیروس مرادحاصلی گفت: شروع به کار دوره جدید شوراهای اسلامی شهر و روستا باید منشا خیر و حرکت رو به جلو برای مردم باشد و منتخبین مردم باید با حرکت دوسویه و کمک به مردم و مسئولین در صدد رفع مشکلات جاری شهرها و روستاها باشند.
 
بخشدار مرکزی بدره نیز یادآور شد: هفته دولت یادآور 2 اسطوره ماندگار انقلاب اسلامی شهیدان رجایی و باهنر است که از سجایا و ارزش های اخلاقی والایی برخوردار بودند و از همه وجود خود برای آرمان های انقلاب مایه گذاشته اند.
 
ذکریا صفری اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نقطه عطفی در مملکت اسلامی است که به نظام ارزش و تعالی دوچندان بخشید و موقعیت شناسی مردم را نشان داد.
 
بدره دارای 2 بخش مرکزی و هندمینی است و مطابق آمار رسمی نفوس و مسکن سال 1395 دارای چهار هزار و 311 خانوار و 15 هزار و 614 نفر جمعیت است و از این چهار هزار و 278 نفر در مناطق شهری و 11 هزار و 336 نفر در روستاها زندگی می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار