سخنگو و عضو اصلی دوره پنجم شورای اسلامی شهر دهلران از برگزاری اولین نشست رسمی اعضای این دوره شورای اسلامی شهر دهلران و انتخاب و معرفی اعضای هیئت رئیسه این شورا خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 23 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ رحمان جابری  گفت: در جریان این نشست که دیشب با حضور هر پنج عضو اصلی شورای شهر دهلران برگزار شد ابراهیم حسینی با کسب چهار رأی موافق و یک رأی مخالف به مدت یک سال به عنوان رئیس شورای شهر دهلران انتخاب و معرفی شد.
 
وی که خود با کسب چهار رای به عنوان نایب رییس شورای شهر دهلران انتخاب شده افزود: همچنین علی اصغر اسماعیلی با انتخاب همه اعضای شورای شهر دهلران به عنوان نماینده شورای شهر دهلران در شورای شهرستان معرفی شد.
 
سخنگوی شورای اسلامی دوره پنجم شهر دهلران همچنین اظهار کرد: عیسی رضایی شهردار دهلران با ارائه راهکارها و برنامه های خود به شورا توانست با جلب نظر آنها و کسب پنج رای موافق در سمت شهرداری دهلران ابقا شود.
 
همچنین با تصمیم اکثریت اعضا شورا رحمان جابری نیز به عنوان سخنگوی شورای شهر دهلران انتخاب شد و سید ابراهیم حسینی و علی اصغر اسماعیلی به عنوان اعضای کمیسیون معاملات و رحمان جابری به عنوان عضو شورای شهر در کمیسیون ماده 100 انتخاب شدند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار