فرماندار ملکشاهی گفت: همزمان با هفته دولت سه روستای کلک نقی – کلک سراب و اما این شهرستان با 210 خانوار و 800 نفر جمعیت از نعمت گاز خانگی بهره مند می شوند.
کد خبر: ۴۸۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱ 22 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ اسد قاسمی افزود: برای گازرسانی به این روستاها از توابع بخش مرکزی شهرستان ملکشاهی 6 میلیارد ریال هزینه شده است.
 
وی اظهار کرد: در جریان آیین های گرامیداشت هفته دولت کار اجرایی گازرسانی به روستاهای گل گل علیا ، گل گل سفلی و بوستانه این شهرستان نیز با اعتبار 13 میلیارد ریال آغاز می شود .
 
فرماندار ملکشاهی تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون عملیات گاز رسانی به 12 روستای شهرستان در 2 بخش گچی و مرکزی با اعتبار بیش از 170 میلیارد ریال آغاز شده است که طرح گازرسانی سه روستای کلک نقی – کلک سراب و اما پایان یافته است.
 
قاسمی یادآور شد: با توجه به اهمیت انرژی، گسترش شبکه گاز به عنوان یک زیرساخت توسعه و جهت رفاه مردم از جمله برنامه های اولویت دار شهرستان است که امیدورایم هر چه زودتر شاهد بهره برداری از سایر پروژه های گاز در مناطق روستایی باشیم.
 
از سال 92 با ورود گاز به این شهرستان سه شهر ارکواز ، دلگشا و مهر و سه روستای باولک ،میان تنگ و قلعه جوق از نعمت گاز خانگی بهرمند شده اند، در حال حاضر نیز پنج هزار مشترک خانگی شهری و روستایی و 25 واحد صنعتی در ملکشاهی از نعمت گاز استفاده می کنند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار