حامیان ماهانه 200 میلیون ریال به افراد نیازمند در بدره کمک می کنند مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بدره گفت: خیرین در قالب طرح کمک به ایتام و محسنین به صورت میانگین ماهانه 200 میلیون ریال به 200 فرد نیازمند تحت سرپرستی خود در این شهرستان کمک می کنند.
کد خبر: ۴۸۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 22 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ عباسعلی حیدری افزود: یک هزار و 390 نفر حامی با ثبت اطلاعات در سامانه محب بانک ملت و دریافت شناسه با کمیته امداد شهرستان بدره همکاری می کنند.
 
وی ادامه داد: این حامیان در پنج ماه نخست سال جاری یک میلیارد و 400 میلیون ریال به 200 نفر تحت حمایت و سرپرستی خود کمک کرده اند.
 
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بدره تعداد افراد تحت حمایت این حامیان را 200 نفر شامل کودکان یتیم ، خانواده های زندانیان ، زنان مطلقه ، سرپرستان خانوار بیمار و از کارافتاده عنوان کرد.
 
حیدری تاکید کرد: افراد حامی در زمینه هایی چون تهیه لوازم التحریر ، پوشاک و البسه ، برنامه های فرهنگی مانند اردوهای زیارتی و سفرهای معنوی، خرید سبد غذایی ، تهیه جهیزیه ، برپایی سفره های افطاری در ماه رمضان و کمک های متفرقه نقدی و غیر نقدی در مناسبت ها و اعیاد مختلف به مددجویان و افراد تحت پوشش کمک می کنند.
 
وی در مورد نحوه ثبت نام و کمک افراد حامی یادآور شد: سامانه ای در بانک ملت به نام محب راه اندازی شده است که افراد می توانند با مراجعه به کمیته امداد و ثبت مشخصات افتتاح حساب کرده و شناسه مخصوص دریافت کنند و با این کار تمام روند کمک ها و واریز ها در این سامانه به صورت الکترونیک انجام می گیرد./م

ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار