سرلشکر محمد حسین باقری در پیامی با تبریک انتصاب سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش بر ضرورت فراهم سازی بسترهای تحقق انتظارات مؤکد فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در حکم انتصاب وی، تأکید کرد.
کد خبر: ۴۸۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 22 August 2017
به گزارش تابناک : سرلشکر محمد حسین باقری در پیامی با تبریک انتصاب سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش بر ضرورت فراهم سازی بسترهای تحقق انتظارات مؤکد فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در حکم انتصاب وی، تأکید کرد.

به نقل از روابط عمومی کل سپاه، در پی انتصاب امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، سردار سرلشکر پاسدار محمد حسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تبریکی خطاب به وی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است: انتصاب جنابعالی به سمت 'فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران' با حکم مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم له به آن برادر مؤمن و انقلابی است را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی شک تعهد، توانمندی ها و شایستگی های ناشی از سال ها نقش آفرینی های مفید و مؤثر در ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح همراه با تجارب گرانسنگ دوران دفاع مقدس و نیز گنجینه ی عظیم نیروی انسانی متدین، کارآمد و برخوردار از روحیه ی جهادی و انقلابیگری پشتوانه ی مطمئن و تعیین کننده ای در فراهم سازی بسترهای تحقق انتظارات فرمانده معظم کل قوا از جنابعالی بویژه در عرصه 'ارتقای توان و آمادگی های رزمی، تعالی معنوی و بصیرتی و تأمین نیازهای معیشتی کارکنان و هم افزایی با سایر نیروهای مسلح' و پیشبرد راهبردهای دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با 'رویکرد تحولی و انقلابی' به شمار می رود.

در بخش پایانی این پیام آمده است : توفیق روزافزون جنابعالی در این جایگاه خطیر و راهبردی را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.




منبع:ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار