مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: همزمان با ایام هفته دولت امسال با بهره برداری از 20 طرح و پروژه گازرسانی یک هزار و 700 خانوار روستایی در مناطق مختلف این استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
کد خبر: ۴۸۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ 21 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس شمس اللهی اظهار کرد: با بهره برداری از این تعداد پروژه گاز رسانی در سطح 20 روستا در شهرستان های ایلام (بخش چوار)، ملکشاهی، آبدانان و مهران ضریب نفوذ گاز روستایی در این استان به 70 درصد افزایش خواهد یافت.
 
وی از آغاز عملیات گازرسانی به 24 روستای دیگر استان در ایام هفته دولت خبر داد و افزود: با تکمیل و بهره برداری از این تعداد روستا، نزدیک به 2 هزار خانوار روستایی دیگر به شبکه گاز سراسری متصل می شوند.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تاکید کرد: همچنین در این ایام، عملیات گازرسانی به کارخانه گچ جواهر جنوب در شهرستان دهلران و کارخانه آجر نقشینه در بخش صالح آباد از توابع شهرستان مهران نیز به بهره برداری می رسد.
 
شمس اللهی از انجام عملیات اجرایی گاز رسانی به سه شهر باقی مانده در استان نیز خبر داد و یادآور شد: تنها سه شهر ماژین در شهرستان دره شهر و میمه و پهله در حوزه استحفاظی شهرستان دهلران از نعمت گاز بی بهره هستند که عملیات گازرسانی به این شهرها با بیش از یک هزار و 977 خانوار توسط این شرکت در دست اقدام است.
 
وی با اشاره به تلاش های چهارساله دولت یازدهم برای گازرسانی به روستاها و شهرها گفت: از زمان آغاز بکار دولت یازدهم تاکنون 12 شهر و 186 روستای این استان به شبکه گاز سراسری متصل شده اند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار