به دنبال انتصاب مهندس ستار محمودی به عنوان سرپرست وزارت نیرو ، بسیاری از اصحاب رسانه و مطبوعات ، فعالان مدنی و سیاسی کشور با تأکید بر یک مطالبه دیرینه ، خواهان معرفی وی به عنوان گزینه نهایی و قطعی برای تصدی پست وزارت نیرو شدند.
کد خبر: ۴۸۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲ 20 August 2017
تابناک ایلام خداداد ابراهیمی ::به دنبال انتصاب مهندس ستار محمودی به عنوان سرپرست وزارت نیرو ، بسیاری از اصحاب رسانه و مطبوعات ، فعالان مدنی و سیاسی کشور با تأکید بر یک مطالبه دیرینه ، خواهان معرفی وی به عنوان گزینه نهایی و قطعی برای تصدی پست وزارت نیرو شدند.

 فعالان پارلمانی و سیاسی و نیز کُنشگران اجتماعی و رسانه ای ،مشارکت یک ایلامی در کابینه جدید را نه تحت عنوان سهم خواهی بلکه در پتانسیل مدیریتی ومسئولیت پذیری آنان تلقی نموده اند.ازسوی دیگر انتصاب  نخبگان وشایستگان از استان مرزی ایلام ، در منصب های وزارتی و استانداری ها، این امید را در مردم کُرد غرب کشورزنده خواهد کرد که می توانند امیدوار باشند گزینه های بومی را در بالاترین سطوح سیاسی کشور ببینند ضمن اینکه این نوع اقدامات یک نوع راستی آزمایی برای دولت یازدهم در خصوص عملی کردن وعده هایش به شمار می رود  که امید است دولت یازدهم با اجرایی کردن آنها بتواند نقش موثری در تثبیت پایه های انقلاب در کشور  واز جمله غرب کشور ایفا نماید پس از عدم موفقیت حبیب الله بیطرف در جلسه رأی اعتماد مجلس، رئیس جمهور در حکمی مهندس ستار محمودی را به عنوان سرپرست وزارت نیرو منصوب کرد.

 مهندس ستار محمودی فرزند استان ایلام، واز دانش آموختگان مطرح کشوراست
 وی دارای مدرک کارشناسی ارشد صنایع از دانشگاه صنعتی شریف و تاکنون  عنوان های مدیرکل آب استان ایلام، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت آب منطقه ای غرب کشور، قائم مقام مجری تشکیل شرکت های آب و فاضلاب کل کشور و معاونت بهره برداری این شرکت، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت آب منطقه ای استان خراسان، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب استان تهران، مشاور وزیر نیرو در امور آب و فاضلاب، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران ، مشاور وزیر. ومقائم مقام وزیر نیرورا در کارنامه مدیریت خود دارد.

ستارمحمودی علیرغم این پیشینه چشمگیر تخصصی و مدیریتی متأسفانه در دولت های پیشین مغضوب و مغفول واقع شده بود و از توان بالای مدیریتی وی غفلت گردید.

این استاد دانشگاه وپژوهشگر تحریر ١٢۴ مقاله در زمینه های مختلف در حوزه آب، تدریس در مراکز علمی و دانشگاهی ، استاد مشاور پایان نامه تحصیلی رشته های مربوط به آب و عضویت در مجامع علمی و تخصصی ازجمله سوابق علمی و تخصصی هم اکنون سرپرست جدید وزارت نیرو است.

جمع کثیری از فعالان حوزه نیرو، دانشگاهیان، اصحاب رسانه، نمایندگان مجلس، استانداران و فعالان سیاسی و اجتماعی با خرسندی و استقبال از این حسن انتصاب، ابراز امیدواری کرده اند که درنهایت گزینه تصدی وزارت نیرو کسی نخواهد بود جز مهندس ستار محمودی./م
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
السا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
جناب آقای ابراهیمی شما که واقعا نمیدونین این دولت دیگه دولت یازدهم نیست؟ الان دیگه دولت دوازدهمه برادر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار