دكتر احمدي؛
دكتر احمدي با حضور در كنسرت هنرمند ايلامي "محمدجواد شوهاني" از تلاش هاي اين جوان با استعداد هم استاني در خصوص ترويج فرهنگ منابع طبيعي تجليل نمود.
کد خبر: ۴۸۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 19 August 2017
 به گزارش تابناک ایلام ؛ دكتر احمدي در اين مراسم ضمن تجليل از هنرمند ايلامي "محمدجواد شوهاني" گفت:  تمامی اقشار و اصناف می توانند نقش خود را در حراست و حفاظت از عرصه های ملی و منابع طبیعی انجام داده و سهم خود را در این خصوص به خوبی به انجام برسانند و در اين بین، هنرمندان هستند که گستره کاری آنها بسیار زیاد بوده و تاثیرگذاری فعالیت های آنان نیز به خوبی در جامعه نمایان است.

ايشان در ادامه افزود: زبان هنر يكي از مؤثرترين و قوي ترين زبان ها براي برقراري ارتباط در موضوعات مختلف اجتماعي و فرهنگي از جمله ترويج فرهنگ منابع طبيعي مي باشد.

مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان گفت: از اين جهت كه آقاي محمدجواد شوهاني در قالب موسيقي و آوا به موضوع منابع طبيعي مي پردازد بسيار كار با ارزشي بوده و نيازمند توجه بيشتر از سوي مردم و مسئولين مي باشد.

وي گفت: این اداره کل نیازمند همدلی و مشارکت مردمی در حراست از عرصه های ملی است و امیدواریم فرهنگ پرهیز از تخریب منابع طبیعی در استان روز به روز بیشتر شود.

در پايان نيز با اهداء كارت هميار طبيعت افتخاري از سوي مديركل منابع طبيعي استان از زحمات اين جوان با استعداد ايلامي در حمايت و ترويج فرهنگ منابع طبيعي تقدير و تشكر شد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار