امام جمعه ایوان گفت: شهید محسن حججی با همان اندام نحیفش صدای مظلومیت شیعه را به گوش جهانیان رساند او عجیب حقوق بشر و آمریکا و ایادی او را با خون پاکش محاکمه کرد ، به نوشته المانیتور آمریکا خون شهید حججی باعث اتحاد ایرانیان شد یاد این پاسدار قرآن را گرامی می‌دارم و به استکبار هشدار می‌دهم جوشش خون حججی‌ها ریشه آنها را در خواهد آورد.
کد خبر: ۴۸۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ 18 August 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند در خطبه‌های نماز جمعه ایوان اظهار داشت: این هفته می‌خواهم در خصوص آفت بزرگ بی‌غیرتی صحبت کنم که متاسفانه روز به روز در حال گسترش است و البته نقش ماهواره و اینترنت در ترویج این رذیله اخلاقی را نباید نادیده گرفت.

امام جمعه ایوان گفت: پیامبر اسلام فرمود سه دسته وارد بهشت نمی‌شوند ۱_کسی که عاق پدر و مادر شود ۲_ مرد بی غیرت ۳_ زنی که خودش را به شکل مرد در آورد، البته غیرت انواعی دارد که بحث ما درباره بی‌غیرتی نسبت به خانواده است .

وی ادامه داد:  سالروز کودتای انگلیسی ۲۸ مرداد روز شنبه است که فقط یک نکته می‌گویم ملتی که در ۲۸ مرداد جنایت انگلیس و آمریکا را دیده‌اند نباید مجددا به آنها اعتماد کنند ما باید از تاریخ درس بگیریم آمریکا هیچ وقت به مسائل انسانی و اخلاقی و حتی سیاست بین‌الملل پایبند نبوده و نیست چرا که عهد شکنی در ذات مستکبرین است.

امام جمعه دایوان اضافه کرد: سالروز ازدواج آسمانی شاه ولایت و فاطمه زهرا (س) در اول ذی‌الحجه را تبریک می‌گویم امیدوارم ما متوجه حساسیت خطری که خانواده‌ها را تهدید می‌کند باشیم و به جای تجمل‌گرایی و ریخت و پاش و اسراف ازدواج‌های ساده را ترویج دهیم.

لروند تصریح کرد: روز پزشک که به نام پزشک روحانی شیعه ابوعلی سینای همدانی مزین است را به همه پزشکان تبریک می‌گویم، شهادت جانسوز جوانترین امام شیعه حضرت جوادالائمه (ع) را تسلیت می‌گویم، امام جواد در ۲۵ سالگی به شهادت رسید، ایشان انقدر محبوب شیعیان بود که با القاب مختلف مثل تقی، جواد، مختار، مرتضی مورد خطاب مردم قرار می‌گرفتند.

امام جمعه ایوان گفت: شهید محسن حججی با همان اندام نحیفش صدای مظلومیت شیعه را به گوش جهانیان رساند او عجیب حقوق بشر و آمریکا و ایادی او را با خون پاکش محاکمه کرد ، به نوشته المانیتور آمریکا خون شهید حججی باعث اتحاد ایرانیان شد یاد این پاسدار قرآن را گرامی می‌دارم و به استکبار هشدار می‌دهم جوشش خون حججی‌ها ریشه آنها را در خواهد آورد.

وی ادامه داد: یمن در آتش و خون غوطه‌ور است و البته دنیا و سازمان‌های مردم نهاد در خواب هستند از هر ۱۰ کودک یمنی ۸ کودک سوء تغذیه دارد نقل است تاکنون ۵۰۰ هزار نفر مبتلا به وبا شده‌اند که باید جامعه بین‌الملل به وظایف خود عمل کند.

امام جمعه ایوان اضافه کرد: تعدادی از کارگران حمل و نقل جاده‌ای به دفتر اینجانب مراجعه کرده‌اند و ابراز داشته‌اند که چهار ماه حقوق نگرفته‌اند که امیدوارم اداره کل مربوط صدای این محرومان را بشنود.

لروند تصریح کرد: حملات تروریستی به مردم در بارسلون اسپانیا محکوم است و امروز آن روزی است که باید غرب به خاطر تقویت و تاسیس داعش از مردم دنیا عذرخواهی کنند، حالا متوجه شدید تروریست خوب و بد نداریم.

امام جمعه ایوان گفت: اینجانب در مدت ۲ سال و چهار ماه ۱۰۵ خطبه نماز جمعه را در شهرستان ایوان قرائت کردم و امروز که بار مسئولیت سنگین‌تری در شهرستان عالم پرور کنگاور را به دوشم نهاده‌اند از همه مردم شریف و شهیدپرور ایوان تشکر و از حزب‌الله همیشه در صحنه استان ایلام که این چند روز تماس‌ها و پیام‌های زیادی فرستاده‌اند تشکر می‌کنم.

لروند تصریح کرد: اینجانب سرباز ولایت بوده‌ام و خواهم ماند، زیبائی‌هایی که این روزها از اشک چشمان مردم ایوان دیده‌ام را برای خودم بزرگترین سرمایه می‌دانم و آن را فراموش نمی‌کنم ،گرچه چند خبرنگار مواجب بگیر افساد طلب مطالبی نوشته بودند که لایق خودشان بود و جواب آنها را مردم ولایتمدار در فضای مجازی کوبنده بیان کردند اما همین نوع بیان این چند نفر نشان می‌دهد که چه فشاری از خطبه‌های انقلابی ایوان را تحمل کردند چو بشنوی سخن اهل دل مگو خطاست سخن شناس نئی جان من خطا اینجاست.

امام جمعه ایوان گفت: در مفلوک بودن اینگونه قلم به دستان مزدور همینقدر کافی است که اینها اگر ادعای حمایت از دولت دارند باید بدانند که خود استاندار ایلام و مشاور او دیروز به دفتر ما تشریف آوردند که از ایشان تشکر می‌کنم، اینها باید بدانند با اینگونه اهانت‌ها دهان سربازان ولایت در دفاع از نظام و مردم و محرومین بسته نخواهد شد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار