مسئول دفتر امام جمعه ایوان با ذکر اینکه هفته آینده مراسم تودیع و معارفه امام جمعه ایوان با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود، گفت: حجت الاسلام علی حیدری به عنوان امام جمعه این شهر منصوب شده است.
کد خبر: ۴۷۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵ 17 August 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛جوهر خانزادی اظهار کرد: حجت الاسلام حیدری چهره ای آشنا برای اهالی شهرستان ایوان است، وی پیشتر نیز یک دوره چهارساله عهده دار سمت امامت جمعه شهرستان ایوان بوده است.
 
وی افزود: حجت الاسلام حیدری دارای تحصیلات حوزوی مقطع دکتری و رئیس پژوهشکده حوزه علمیه قم است.
 
خانزادی اضافه کرد: مراسم تودیع و معارفه امام جمعه ایوان روز پنجشنبه دوم شهریور ماه جاری در نشست شورای اداری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان این شهرستان صورت می گیرد و پس از پایان جلسه در مسجد جامع ایوان و در حضور مردم این تودیع و معارفه برگزار می شود.
 
به پایه همین گزارش ، حجت الاسلام علی محمد لروند به مدت چهار سال امامت جمعه شهرستان ایوان را به عهده داشتند و اکنون به عنوان نماینده ولی فقیه در شهرستان کنگاور به خدمت مشغول می شوند.
 
وی با مدرک کارشناسی ارشد به تدریس و تربیت شاگردان در حوزه های علمیه آشتیان، آبدانان، نهاوند، پلدختر، ایوان و دانشگاه های آموزش عالی و دولتی، پیام نور، غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی پرداخته است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار