فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت:در حالیکه دشمنان نظام با استفاده از حربه های نفوذ فرهنگی، آموزشی، دینی، اقتصادی و سیاسی در صدد القای یاس در بین مردم و مسئولان و ناکارآمد نشان دادن حاکمیت اسلامی هستند، تقویت و ترویج تفکر بسیجی و فاصله گرفتن از تفکر غربی ها راهکار اصلی خنثی کردن هجمه های مسموم آنان است.
کد خبر: ۴۷۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱ 17 August 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سردار سید صادق حسینی روز پنجشنبه در همایش تجلیل از آزادگان نیروهای مسلح استان ایلام اظهار کرد: ایران اسلامی به برکت رهبری های داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری و استقامت مردم و به ویژه پایداری، جسارت، از جان گذشتگی، شهامت و شجاعت ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس در دنیای پر آشوب جهان امروز و منطقه به جزیره ای امن تبدیل شده است.
 
حسینی یادآور شد: اگر هم اکنون در جبهه های عراق و سوریه هر لحظه شاهد پیروزی محور مقاومت و آزادسازی مناطق تحت اشغال هستیم، به برکت حضور تفکر بسیجی و دستاوردهای دفاع مقدس ایران اسلامی و صدور آن به دیگر نقاط جهان اسلام و کشورهای آزادیخواه است.
 
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و امنیت آن حاصل خون شهدا و پایداری ایثارگران و خانواده های آنها است، افزود: اسرا با وجود نبود امکانات رفاهی، بهداشتی، درمانی و تغذیه ای، علاوه بر تحمل جراحت های جسمی در مقابل صحنه ها و شکنجه های روحی و خشونت زجرآور بعثی ها مقاومت می کردند.
 
فرمانده سپاه امیرالمومین (ع) استان ایلام تاکید کرد: در زمان اسارت حقوق اسرای ایرانی پایمال شد اما با این وجود آزادگان با حمایت از همدیگر و فاش نکردن اسرار نظامی و جنگی و لو ندادن هویت خود و هم بندان شکنجه های ظالمانه و وحشیانه بعثی ها را تاب می آوردند و بعد از آزادی به انواع بیماری های جسمی و روحی ناشی از آن دوران مبتلا شدند.
 
وی در ادامه با اشاره به نابودی صدام و حاکمیت رژیم بعث عراق یادآور شد: خداوند انتقام مظلومیت ملت، ایثارگران، اسرا و رزمندگان ایران را گرفت و صدامیان به حقارت آمیزترین شکل ممکن نابود شدند و مورد قهر و غضب الهی قرار گرفتند.
 
وی در پایان گفت: تجربه و ثمره استقامت آزادگان و ایثارگران جنگ ندیده، بسیجیان متعهد و از جان گذشته چون شهیدای مدافع حرم است که چشم و گوش دفاع از مرزهای داخل ایران هستند و برای اعتلای دین مبین اسلام در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور خود در حال نبرد با دشمنان دین خدا و حریم اهل بیت (ع) هستند.
 
حجت الاسلام و المسلمین محتشمی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انقلاب اسلامی استان ایلام نیز در این مراسم گفت: ایثارگران با گذشتن از همه تعلقات دنیایی و رسیدن به خدا جایگاهی والا کسب کردند و اکنون بازماندگان بعد از جنگ باید با پشت پا زدن به تعلق های دنیوی از درجات معنوی دوران جنگ حفاظت کنند.
 
این همایش معنوی با مجموعه برنامه های فرهنگی و ارزشی از جمله پخش نماهنگ های خاطره انگیز در وصف آزادگان و ایثارگران ، خاطره گویی آزادگان و تجلیل از این اسوه های مقاومت و ایثار ادامه یافت.
 
در این برنامه که با محوریت سپاه استان ایلام و با همکاری ارتش و نیروی انتظامی برگزار شد 171 تن از آزادگان گرانقدر استان ایلام مورد تجلیل قرار گرفتند.
 
استان ایلام در دوران دفاع مقدس بیش از سه هزار شهید ، 12 هزار جانباز و بیش از 300 آزاده تقدیم آرمان های نظام و انقلاب کرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار