کد خبر: ۴۷۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵ 17 August 2017

علی دایی پس از مواجه شدن با پرسش خبرنگاری که درباره فیلم منتشر شده از او درحالی کودکی می‌خواست دستش را ببوسد سؤال پرسید، اظهار داشت: این اعتقاد قلبی من است که در این دنیا پدر و مادر تنها کسانی هستند که شایسته‌اند تا دست‌شان بوسیده شود. من نمی‌دانستم، اما اگر می‌دانستم که آنجا فیلم می‌گیرند، صحبت نمی‌کردم. من مجبور شدم که بگویم. من که هیچ، به جز پدر و مادر هیچ‌کس ارزش بوسیدن دستش را ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی سایپا و اسطوره سابق پرسپولیس در مقابل استقلالی ها از همبازی سابقش دفاع کرد:« اینکه میناوند حرفی زده است چه ربطی به خانواده‌اش دارد؟!
نمی‌توانم راجع‌به اتفاقات رخ داده برای میناوند صحبت کنم.هر کسی مسئول اعمال خودش است اما عکس‌العمل‌های زشتی در قبال آن دیدم که شایسته ایرانی‌ها نیست. میناوند اگر چیزی گفته، نظرش را گفته اما استقلالی‌ها آن را توهین تلقی کردند، اما این مسئله به پسر و خانواده او چه ربطی دارد؟! آقا مهرداد نباید این‌طور صحبت می‌کرد، اما متأسفانه دیدم که در فضای مجازی چه توهین‌هایی به او شد.»

واکنش استقلالی‌ها به اظهارات میناوند درست نبود
علی دایی افزود: متأسفانه گزارشگر (مجری) برنامه اصرار می‌کرد که میناوند صحبت کند. او اول هم گفت که نظری ندارد، اما مجری برنامه مدام اصرار می‌کرد که حرف بزند. میناوند بذله‌گو است و مطمئنم که قصد توهین به استقلال را نداشت. او چون شوخ‌طبع است، این حرف را می‌زند. چرا وقتی مهرداد (میناوند) همان اول از سؤال مجری برنامه رد شد، اصرار می‌کرد که حرف بزند؟ از طرفی، واکنش استقلالی‌ها هم درست نبود. ما شعار می‌دهیم که نباید این کارها را بکنیم. میناوند نباید آن حرف‌ها را می‌زد، اما با خانواده‌اش چه کار دارید؟!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار