در فینال این برنامه، مجید افشاری چندین بار واژه «ددمنشانه» را به اشتباه تکرار کرد. روزنامه کیهان به این شوخی کمدین برنامه «خندوانه» واکنش نشان داده و نوشته است: «مسابقه دهنده این برنامه، این بار جو زده‌تر از پیش، پا را فراتر گذاشت و به تمسخر و اهانت به یکی از ...
کد خبر: ۴۷۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 17 August 2017
با یک ادعای عجیب، حاشیه های خنداننده شو وارد فاز جدیدی شد!
 
با یک ادعای عجیب، حاشیه های خنداننده شو وارد فاز جدیدی شد!به گزارش «تابناک با تو»؛ پنجشنبه شب فینال مسابقه «خنداننده شو» از شبکه نسیم به روی آنتن رفت. در این مسابقه میثم درویشان‌پور و مجید افشاری کمدین‌های راه یافته به این مرحله، در برج میلاد استندآپ کمدی‌های خود را اجرا کردند. در این مسابقه مجید افشاری کلماتی همچون «دد منشانه» را چندین بار تکرار کرد که این موضوع با اعتراض روزنامه کیهان روبرو شد.

مجید افشاری یکی از شرکت کنندگان مسابقه «خنداننده شو» در استندآپ کمدی‌های گذشته خود شوخی‌هایی با آزاده نامداری  و برخی مداحان انجام داد که مورد توجه بسیاری از مردم در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.
 
با یک ادعای عجیب، حاشیه های خنداننده شو وارد فاز جدیدی شد!
 
اما در فینال این برنامه، مجید افشاری چندین بار واژه «ددمنشانه» را به اشتباه تکرار کرد. روزنامه کیهان به این شوخی کمدین برنامه «خندوانه» واکنش نشان داده و نوشته است: «مسابقه دهنده این برنامه، این بار جو زده‌تر از پیش، پا را فراتر گذاشت و به تمسخر و اهانت به یکی از شخصیت‌های علمی کشور پرداخت و عجیب اینکه این تمسخر و اهانت از سیمای جمهوری اسلامی به نمایش در‌آمد.»

این روزنامه در ادامه از «خندوانه» به عنوان برنامه‌ای سخیف یاد می‌کند و می‌نویسد: «شوخی‌های زننده این مسابقه دهنده و برنامه سخیف تا جایی بود که فیلم این شوخی ها با عنوان «باور کنید این شوخی ها از صدا  وسیما پخش شده است» درشبکه مجازی منتشر شد. متاسفانه هدیه کردن عرصه و آنتن به افراد بدون صلاحیت اخلاقی و حرفه‌ای، کم اطلاع بودن برخی ناظرین سیما نسبت به امور و اخبار سیاسی، وجود برخی مدیران غیر مسلط به هنر و ناآگاه از فضای به اصطلاح هنری، سبب تولید برنامه‌های نامناسبی می‌شود.»
 
با یک ادعای عجیب، حاشیه های خنداننده شو وارد فاز جدیدی شد!
 
به نقل از سایت «آی سینما»، کیهان در پایان انتقادات خود نسبت به برنامه «خندوانه» می‌نویسد: «پیش‌تر یکی از شرکت‌کنندگان خندوانه هم خانمی بود که در نهایت تعجب مخاطبان، شوخی های زننده‌ای را در سیما ارائه داد و پس از واکنشهای منفی مردم، از روی عصبانیت مردم ایران را بی‌فرهنگ لقب داد. دادن عرصه عمل به افراد فاقد صلاحیت به شبکه نسیم خلاصه نمی شود...»
 
اما بشنوید از حاشیه های جدید خنداننده شو که وب سایت کافه سینما منتشر کرده و نوشته است: 
 
"ساعتی پیش، برنامه ضبط شده فینال خنداننده شو، و نام میثم درویشان‌پور به عنوان نفر اول این رقابت اعلام شد. حالا مجید افشاری، رقیب او در فینال، متنی را منتشر، و در آن ادعا کرده که نویسندگان برنامه خندوانه، او را بایکوت کرده بودند، (این ادعا واکنش های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت.)
  با یک ادعای عجیب، حاشیه های خنداننده شو وارد فاز جدیدی شد!

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار