تیم فوتبال پرسپولیس از هفته چهارم لیگ برتر از ساعت 20:45 دقیقه در وزشگاه آزادی به مصاف سیاه جامگان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
کد خبر: ۴۷۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰ 16 August 2017
تیم فوتبال پرسپولیس از هفته چهارم لیگ برتر از ساعت 20:45 دقیقه در وزشگاه آزادی به مصاف سیاه جامگان رفت که این دیدار باتساوی یک بر یک به پایان رسید.
 
 به گزارش تابناک ایلام؛علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده ،ماهینی ،محمد انصاری ،ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان ،وحید امیری ،علیپور و مهدی طارمی ترکیب سرخ پوشان را در این دیدار تشکیل داده اند.
 
محمد ناصری، محسن آقایی، وحید عسگری،  محمدمهدی عسگری، رضا شربتی، کریم احمدی، حسین بادامکی، مصطفی احمدی، روح‌الله سیف‌اللهی، پیام ملکیان و کیوان امرایی برای سیاه جامگان بازی کردند.
 
نیمه اول ودر دقیقه 3 ضربه حسین بادامکی در موقعیتی تک به تک توسط بیرانوند مهار شد. دقیقه 6 ارسال امیری با ضربه فرشاد احمدزاده وارد دروازه سیاه جامگان شد. دقیقه 16 سانتر امیری با دخالت عسگری به اوت رفت.دقیقه 16 شوت از راه دور سید جلال از بالای دروازه به بیرون رفت.دقیقه 22 ضربه فرشاد احمدزاده به بیرون رفت.
 
دقیقه 24 هواداران وفادار پرسپولیس یاد و خاطره کاپیتان فقید،هادی نوروزی را زنده نگه داشتند.
 
دقیقه 30 ارسال بازیکن پرسپولیس در اختیار ناصری قرار گرفت. یک دقیقه بعد گل علیپور توسط داور مردود و آفساید اعلام شد.دقیقه 33 ضربه آزاد مسلمان از جناح راست توسط مدافعان حریف مهارشد. دقیقه دقیقه36 شوت ربیع خواه با اختلاف بسیار زیاد به بیرون رفت. در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.
 
نیمه دوم ودر دقیقه 55 ضربه آزاد مسلمان از جناح راست با ضربات متعدد سرخ ها در اختیار ناصری قرار گرفت.دقیقه 58 ارسال امیری در اختیار گلر سیاه جامگان قرار گرفت.دقیقه 60 ضربه امرایی از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.دقیقه 64 ضربه آزاد انصاری با برخورد به مدافع حریف دور شد.دقیقه 68 ارسال امرایی با ضربه آرام هم تیمی اش در اختیار بیرانوند قرار گرفت در ادامه موقعیت خطر ناک طارمی را این بار ناصری مهار کرد.دقیقه 77 شوت دیدنی طارمی با عکس العمل خوب طارمی مواجه شد در ادامه ضربه سر منشا از کنار دروازه شاگردان میثاقیان به بیرون رفت.
 
دقیقه 80 ضربه بازیکن سیاه جامگان از کناردروازه بیرانوند به بیرون رفت.دقیقه85 ضربه امیر محمد پناهی وارد دروازه پرسپولیس شد تا بازی به تساوی برسد. دقیقه 88 ضربه سر پرسپولیسی ها دراختیار ناصری قرار گرفت.دقیقه 90 شوت مسلمان به بیرون رفت. دقیقه 92 پاس نعمتی در موقعیتی تک به تک به طارمی رسید و ضربه این بازیکن در اختیار گلر سیاه جامگان قرار گرفت تابازی در پایان با تساوی اتمام یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار