سید محسن موسوی؛
امام جمعه شهرستان دهلران گفت : فرهنگ سازی در جامعه ازجمله رسالت های مهم شورای فرهنگ عمومی در ابعاد مختلف جامعه است.
کد خبر: ۴۷۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷ 16 August 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام سید محسن موسوی روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی دهلران اظهار کرد: همه باید تلاش کنند تا فرهنگ عمومی جامعه تقویت شود تا شاهد رشد و توسعه فرهنگی بیش از پیش جامعه در ابعاد مختلف باشیم.
 
وی تقویت فرهنگ محلی و پرهیز از سنت های ناروا را متذکر شد و افزود: نقش شورای فرهنگ عمومی، بزرگان و متنفذین در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است و باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی دهلران توجه به حجاب و عفاف و تقویت این مهم در جامعه را یادآور شد و افزود: مدارس، دانشگاه ها، خانواده ها، اصناف و بازاریان، دستگاه های فرهنگی و متولیان باید همت خود را به این مهم معطوف کنند.
 
موسوی موضوعات فرهنگی و توجه به آن را متذکر شد و گفت: ایجاد خانه های عالم در روستاهای و بخش های دور افتاده و اعزام روحانی به این مناطق از دیگر درخواست های شورای فرهنگ عمومی است.
 
فرماندار دهلران نیز در این نشست گفت: نقش شورای فرهنگی عمومی در جهت تاثیر بر مسایل فرهنگی شهرستان مثبت است و باید از این ظرفیت بخوبی در راستای اهداف مد نظر استفاده کرد.
 
سید حسینعلی موسوی هدف گذاری و برنامه ریزی را از مهم ترین موضوعات در شورای فرهنگ عمومی دانست و افزود: باید تلاش شود تا همه دستگاه های عضو و با بهره گیری از همه ظرفیت ها این اهداف محقق شوند و شاهد تاثیرگذاری تصمیمات این شورا در جامعه و نمود عینی آن در جامعه باشیم./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار