مسئول ورزش شرکت پالایش گاز ایلام از صادر شدن مجوز تمرینات تیم پالایش گاز بانوان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۴۷۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳ 15 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ بعد از کش و قوس های فراوان برای آغاز تمرینات تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام و تعطیل شدن تمرینات و بدنسازی بازیکنان بدلیل عدم صدور بموقع مجوز این تیم لیگ برتری، بالاخره شرکت پالایش گاز و حامی مالی این تیم جواز آغاز تمرینات و آماده سازی این تیم را برای رقابت های لیگ برتر بانوان با تعیین میزان قرارداد بازیکنان و کادر فنی صادر کرد.

مسئول ورزش شرکت پالایش گاز ایلام در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: دلیل صادر نشدن مجوز در درجه اول تعیین میزان قراداد بازیکنان و کادر فنی بود و با توجه به شرایط مالی این شرکت مبالغ پیشنهادی و مجوز تیم صادر شد.

مهدی محمدی افزود: بازیکنان و کادر فنی این تیم با امکاناتی که شرکت پالایش گاز در اختیار آنها قرار داده بزودی خود را برای رقابت های لیگ برتر امسال آماده می کنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم با تلاش بازیکنان امسال جز سه تیم برتر لیگ باشیم، گفت: این شرکت در حد توان خود تیم پالایش گاز را حمایت می کند و بازیکنان و کادر فنی نیز باید با انگیزه و تلاش بیشتر خود را به جایگاه شایسته و سه تیم برتر جدول برسانند.

محمدی در خصوص میزان قرارداد بازیکنان یادآور شد: با توجه به شرایط و منابع مالی شرکت، مبالغی به بازیکنان و کادر فنی پیشنهاد شد و امیدواریم هر چه زودتر و با جدیت تمرینات خود را آغاز کنند.

مسئول ورزش شرکت پالایش گاز ایلام در خصوص زهرا حاتم نژاد خانم گل لیگ برتر گفت: متاسفانه بدلیل کمبود منابع مالی مبلغی را به این بازیکن پیشنهاد کرده ایم که شاید در حد انتظار این بازیکن نباشد و در صورت پذیرفتن رقم پیشنهادی امسال نیز با ایشان همکاری می کنیم.

وی تاکید کرد: موفقیت خانم حاتم نژاد یک موفقیت گروهی و تیمی است و طبعا همکاری و تلاش بازیکنان دیگر در کسب عنوان خانم گل لیگ برتر بی تاثیر نبوده و در صورت نپذیرفتن مبلغ پیشنهادی هیچ محدودیتی برای واگذاری این بازیکن به تیم های استان های دیگر نداریم.
 

مدیر تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام نیز در این رابطه اظهار کرد: این تیم بعد از دریافت مجوز و پیشنهاد مبلغ قرارداد بازیکنان و که در فنی از حامی مالی خود، فردا تمرینات خود را در زمین چمن تختی آغاز می کند.

الهه اکبرزاده در خصوص ماندن زهرا حاتم نژاد در تیم پالایش گاز افزود: با توجه به محدودیت منابع مالی شرکت پالایش گاز ایلام به بازیکنان مبلغی تعیین شده و خانم حاتم نژاد نیز از این امر مستثنی نیست اما با توجه به شایستگی و کسب عنوان خانم گل لیگ برتر این بازیکن شاید این مبلغ کمتر از میزان قرارداد مورد نظر وی باشد.

وی گفت: این بازیکن از تیم های دیگر پیشنهادات بسیاری دارد اما با تعصبی که این بازیکن به تیم و استان خود دارد مایل به حضور در تیم های دیگر نیست و افتخارآفرینی در تیم خود را ترجیح می دهد.

اکبرزاده در خصوص مربی بدنساز نیز گفت: در حال حاضر یک فرد متخصص و با سابقه در این زمینه نداریم اما با پیگیری مسئولان ورزش شرکت پالایش گاز این مشکل نیز بزودی برطرف می شود.

وی با بیان اینکه قرار است کادر فنی تیم تکمیل و بازیکنان جدیدی نیز جذب شوند، یادآور شد: مدیر فنی جدید تیم بزودی تعیین می شود و خانم فاطمه حیاتی مربی سابق نیز همچنان هدایت این تیم را بر عهده دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار