کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا، «کریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید را با محرومیت سنگین مواجه کرد. به گزارش ایرنا، رونالدو که بامداد دوشنبه نقش مهمی در پیروزی سه بر یک تیمش مقابل بارسلونا در دور رفت سوپرجام اسپانیا داشت، در دقیقه 80 و پس از اخراج شدن از میدان، داور این دیدار را هل داد. در حالی که باشگاه رئال مادرید برای بخشش کارت زرد دوم این بازیکن نامدار فرجام خواهی داده است، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا عصر روز دوشنبه اعلام کرد که رونالدو چهار جلسه محروم شده است. با این اوصاف وی علاوه بر اینکه دیدار برگشت مقابل بارسلونا که چهارشنبه شب برگزار می شود را از دست داد، نمی تواند رئال مادرید را در چهار دیدار ابتدایی فصل جدید لالیگا همراهی کند.
کد خبر: ۴۷۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷ 14 August 2017

به گزارش ایرنا، رونالدو که بامداد دوشنبه نقش مهمی در پیروزی سه بر یک تیمش مقابل بارسلونا در دور رفت سوپرجام اسپانیا داشت، در دقیقه 80 و پس از اخراج شدن از میدان، داور این دیدار را هل داد.

در حالی که باشگاه رئال مادرید برای بخشش کارت زرد دوم این بازیکن نامدار فرجام خواهی داده است، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا عصر روز دوشنبه اعلام کرد که رونالدو چهار جلسه محروم شده است.

با این اوصاف وی علاوه بر اینکه دیدار برگشت مقابل بارسلونا که چهارشنبه شب برگزار می شود را از دست داد، نمی تواند رئال مادرید را در چهار دیدار ابتدایی فصل جدید لالیگا همراهی کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار