مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: دانش آموزان نیازمندی که برای تهیه لباس فرم مشکل مالی داشته باشند از طریق این سازمان تامین و در اختیار آنها قرار می گیرد.
کد خبر: ۴۷۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲ 14 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ علی بیرانوند افزود: تهیه لباس فرم دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه اول و برخی مدارس متوسطه دوم دخترانه و پسرانه اجباری است که باید اولیا دانش آموزان با هماهنگی مدارس اقدام به تهیه آن کنند.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه 10 تا 15 درصد دانش آموزان از قشر نیازمند هستند، این اداره کل برای تامین لباس فرم آنها با مشارکت افراد خیر، انجمن اولیا مدارس و شورای مدارس هماهنگی لازم را انجام داده تا نسبت به تهیه لباس فرم برای این دانش آموزان اقدام شود.
 
وی اظهار کرد: دانش آموزانی که مشکل مالی دارند، برای تهیه این لباس های فرم در سال تحصیلی جدید دغدغه ای نداشته باشند و این مشکل آنها توسط این سازمان رفع خواهد شد.
 
به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام، علاوه بر لباس فرم تامین پوشاک گرم، کیف و کفش و کتاب دانش آموزان نیازمند نیز در دستور کار این سازمان قرار داشته و بخش زیادی از مشارکتهای مردمی در این حوزه هزینه می شود.
 
 استفاده از رنگ های شاد در لباس فرم مدارس
 
بیراوند همچنین در خصوص نحوه انتخاب رنگ لباس فرم مدارس توضیح داد: طراحی و انتخاب رنگ لباس های فرم مدارس در کمیته ای متشکل از روانشناسان، انجمن اولیا و مربیان، تعزیرات، صنعت و معدن و صنف خیاطان استفاده تا این لباس ها هم با قیمت مناسب و رنگ شاد تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.
 
وی اضافه کرد: تهیه لباس فرم مدارس طی سال های اخیر با هدف همسان سازی پوشش در مدارس و کاهش فاصله طبقاتی انجام که خوشبختانه با استقبال عمده اولیا دانش آموزان مواجه شده است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: این اداره کل در تهیه لباس فرم مدارس بر استفاده از رنگ های شاد با هدف تقویت روحیه نشاط و شادابی دانش آموزان تاکید دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار