رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از تصویب 189 میلیارد ریال تسهیلات بخش تولید در اولین نشست کمیته کارشناسی کارگروه رونق تولید استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 13 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ اولین نشست کمیته کارشناسی بررسی تقاضای تسهیلات رونق تولید با هدف تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، سرمایه ثابت مورد نیاز طرح های در دست اجرا با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد و بازسازی و نوسازی صنایع موجود با حضور مدیران عامل بانک ها و کارشناسان مربوطه استان برگزار شد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام در این نشست اظهار کرد: تعداد 43 مورد تقاضاهای ثبت نام شده در سامانه رونق تولید مطرح شد که 36 مورد مربوط به بخش سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و سرمایه ثابت طرح های در دست اجرا بود که از این تعداد 30 فقره مورد موافقت قرار گرفت و این پرونده ها جهت طی مراحل بعدی در اختیار بانک های عامل قرار گرفت.
 
یارالله نصیری افزود: هفت مورد دیگر نیز مربوط به تسهیلات بازسازی و نوسازی صنایع بود که از این تعداد سه فقره به میزان 25 میلیارد ریال آنها تصویب و به بانک های عامل ارجاع شد.
 
وی با اشاره به میزان تقاضای تسهیلات ثبت شده در سامانه بهین یاب و رقم مورد موافقت در کمیته کارشناسی سازمان و مبلغ تصوب شده توسط بانک های عامل، یادآور شد: کل مبلغ درخواست شده توسط متقاضیان در سامانه بهین یاب 533 میلیارد ریال بوده است که در کمیته کارشناسی سازمان با 260 میلیارد ریال آنها موافقت شد.
 
رئیس صنعت، معدن و تجارت ایلام اضافه کرد: همچنین در این نشست با اختصاص 164 میلیارد ریال در بخش طرح های در دست اجرای پیشرفت دار و سرمایه در گردش و 25 میلیارد ریال هم برای بازسازی و نوسازی صنایع موجود با مجموع 189 میلیارد ریال موافقت به عمل آمد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار