نمایندگان دلسوز مردم ایلام از آنجایی که 2 نفر از شما در کمیسیون انرژی می باشید، بخوبی مطلع می باشید با این حجم از هدر رفت آب و گاز شیرین شده چه خدماتی که می توان به مردم محروم استان نمود؟!
کد خبر: ۴۷۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 13 August 2017

تابناک ایلام؛حضور مدیران بومی در حقیقت نوعی استیفای درخواست‌های مردم است که بی‌شک تأثیر مثبت برافزایش توان جامعه و روحیه کارکنان خواهد گذاشت و درنتیجه‌ آن شاهد ایجاد آرامش اجتماعی و روانی خواهیم بود که ناشی از حصول برخی مطالبات صحیحی ا‌ست که از هم‌جواری و تأثیر صنایع بر زندگی و محیط‌زیست جامعه به‌دست‌آمده است.

امروزه متاسفانه با وجود مهندسان با تجریه و لایق و مدیران توانای بومی استان، هنوز هم از مدیرانی استفاده می شود که با روش آزمون و خطا پیش میروند.

مدیریت دو شرکت بزرگ پتروشیمی و پالایشگاه ایلام که برای ایلامیان یک افسانه شده است،بدتر از آن این است حتی وقتی مدیری بومی معاونت مهم عملیات پالایشگاه ایلام را در دست می گیرد باز هم از فرزندان برومند استان خودمان استفاده نکرده و با نگاه حزبی و غیر عقلانی از افراد ضعیف غیر بومی استفاده می کند که به مراتب از نظر تحصیلات و تجربه پایین تر از افراد بوممی باشند.
اعطای سه پست با رتبه 17 به سه غیر بومی در پالایشگاه ایلام (در حالی که هم استانی های خودمان بمراتب از نظر تحصیلات و تجربه بالاتر از منصوبین میباشند) آنهم با تحصیلات شبهه آکادمیک ،زخمی دیگری است که این بار از سوی معاونت بومی بر پیکره صنعت این استان رخ می دهد.
حاصل این رویکرد را می توان در هدررفت روزانه بالغ بر 5 هزار مترمکعب آب شیرین و سوزاندن روزانه 3 میلیون مترمکعب گاز شیرین و..... مهمتر از آن ناامیدی نخبه های صنعت نفت و گاز استان و کوچاندن اجباریشان به شرکت های دیگر،مشاهده کرد.

نمایندگان دلسوز مردم ایلام از آنجایی که 2 نفر از شما در کمیسیون انرژی می باشید، بخوبی مطلع می باشید با این حجم از هدر رفت آب و گاز شیرین شده چه خدماتی که می توان به مردم محروم استان نمود؟!
برای محاسبه ارزش گازی که بر اثر بی لیاقتی و سیاست بازی مدیران میسوزد نیازی به کامییوتر نیست،تنها کافی است سه میلیون را در 1600 تومان ضرب کنید،عدد 4800000000 بدست می آید،بله درست مشاهده میفرمایید روزی 4 میلیارد و 800 میلیون تومان تنها از این ناحیه دارند بر سرمایه مملکت آسیب می زنند.بحث کردن درباره عواقب زیست محیطی وفاجعه انسانی این بی تدبیری فاحش از حوصله این نوشتار خارج است ولی تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار