امام جمعه دهلران؛
امام جمعه دهلران گفت: تعرفه برق شهرستان دهلران باید در حد رایگان باشد، ارزش افزوده برق قابل توجیه نیست.
کد خبر: ۴۷۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 12 August 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت:بازگشت به کار مجدد بازنشستگان لزومی ندارد و ظلم به جوانان بیکار و تحصیل کرده است.
 
وی ادامه داد: خانواده رکن جامعه و والدین رکن خانواده می باشد، لازم است والدین اصولی را برای استحکام خانواده مراعات کنند، یکی از آن اصول غیرت دینی است.
 
 وی افزود: پیامبر (ص) فرمودند جدم ابراهیم با غیرت بود و من از او با غیرت تر هستم و هرکس با غیرت نباشد خداوند بینی او را خاک می مالد.
 
امام جمعه موسوی گفت:درخصوص تنفیذ ریاست جمهوری و سخنان مهم مقام معظم رهبری، دولت و مسئولان مخاطب سخنان مقام معظم رهبری هستند و باید به این سخنان عمل شود.
 
وی افزود: اقتصاد مقاومتی مظلوم واقع شده است، مسئولان پاس کاری نکنند.
 
حجت الاسلام موسوی بیان نمود: در هوای بسیار گرم دهلران انتظار داریم تعرفه های برق در هوای بسیار گرم این شهرستان در حد رایگان باشند.
 
وی افزود: از دولت و مجلس در رابطه با پایین آمدن تعرفه آب و برق در گرمای بسیار بالای دهلران انتظار اقدام عاجل داریم.
 
امام جمعه شهرستان دهلران گفت: اقدام داعش در به شهادت رساندن شهید حججی را محکوم میکنیم زیرا قلب بشریت با این اقدام جریحدار شد و شهید حججی درس چگونه سلفی گرفتن را نیز به همه آموخت.
 
وی افزود: به واسطه عمل صالح و روح طیب و طاهر، نام نیک شهید حججی تا دامنه ی  قیامت با سید سالار شهیدان ماندنی شد و شهید حججی به شهدای کربلا پیوست.
 
نماینده ولی فقیه در شهرستان دهلران گفت: سلفی در مجلس لکه ننگی شد امیدواریم این لکه ننگ برطرف شود، سلفی بگیران  ای کاش نگاهی به در دیوار مجلس و تمثال شهید مدرس که مبارز با استکبار بود و شهید چمران – شهید شاه آبادی و شهدای هفتم تیر می انداختند .
 
وی افزود: سلفی بگیران  گفتمان امام و مقام معظم رهبری درباره اروپا را بخوانند .
 
حجت الاسلام موسوی گفت: اروپا در جنگ تحمیلی، در تحریم ها و تهدید ها نقش مهمی داشت.
 
وی افزود: روز خبرنگار را به خبرنگاران متعهد و انقلابی و دلسوز تبریک می گوییم، خبرنگار دلسوز جامعه است و رابط بین مردم و مسئولان است.
 
امام جمعه شهرستان دهلران گفت: از اشتغال به کار مجدد  بازنشستگان انتقاد داریم، با توجه به جوانان بی کار – تحصیل کرده و مجرد لزومی ندارد بازنشستگان به کار مجدد دعوت شوند، در حق جوانان ظلم نکنیم.
 
وی افزود: تکریم ارباب رجوع توسط مسئولان لازم، واجب، قانونی و شرعی است، مسئولان محل رجوع مردمند – مسولان پاسخگوی مردم هستند.
 
حجت الاسلام موسوی گفت: آب آشامیدنی روستا ها و آبرسانی مورد توجه مسئولان قرار گیرد .
 
وی افزود: از اقدامات نیروی انتظامی و شورای تامین تشکر می کنیم.
 
امام جمعه شهرستان دهلران گفت: 26 مرداد سالروز ورود آزادگان را تبریک گفته و یاد شهدای آزاده و سی آزادگان ، ابوترابی  را گرامی می داریم، لحظه ای ما نمی توانیم سختی آزادگان را در اسارت بیان کنیم، قدرت انعکاس سختی های اسارت آزادگان را نداریم، زیرا آزادگان سرمایه های نظام هستند.
 
وی افزود: به ورودی های دانشگاه ها و خانواده های آن تبریک و از زحمات والدین ، خانواده ها و معلمین قدردانی به عمل می آوریم .
 
حجت الاسلام موسوی گفت: دراربعین و زیر ساخت های دهلران مورد توجه مسئولان قرار گیرد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار