رقابت نونهالان کشتی گیر 29 استان کشور از صبح امروز جمعه 20 مردادماه در شهر ایلام آغاز شد.
کد خبر: ۴۷۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 11 August 2017
 به گزارش تابناک ایلام، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در آیین افتتاحیه این مسابقه ها اظهار کرد: 34 امین دوره مسابقه های قهرمانی کشتی نونهالان آموزشگاه های کشور با حضور 600 کشتی گیر در شهر ایلام برگزار می شود.
 
ملیحه اسلامی افزود: این مسابقه ها با حضور 600 ورزشکار از 29 استان در 2 بخش آزاد و فرنگی طی روزهای جمعه و شنبه در مجتمع ورزشی قلاویزان برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه از هر استان در 2 رشته آزاد و فرنگی هشت نفر در چهار وزن شرکت می کنند، یادآور شد: امروز جمعه رقابت های چهار وزن اول رشته های آزاد و فرنگی برگزار و رقابت های چهار وزن دوم نیز روز شنبه برگزار خواهد شد.
 
اسلامی تاکید کرد: از نظر اسکان ورزشکاران و کادر فنی مشکلی وجود ندارد و طبق هماهنگی های انجام شده محل اسکان ورزشکاران خوابگاه های دانشگاه ایلام در نظر گرفته شده و عوامل اجرایی نیز در خوابگاه های دانشگاه آزاد مستقر می شوند.
 
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام تاکید کرد: در تلاشیم میزبانی مسابقه ها به بهترین شکل صورت گیرد و تا بتوانیم میزبانی رقابت های دیگر ورزشی را از ابعاد ملی و بین المللی کسب کنیم.

800ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته کشتی در استان ایلام مشغول فعالیت ورزشی هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار