بمناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار مراسمی با حضور شادمهر کاظم زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرنگاران شهرستانهای دهلران،دره شهر،آبدانان و بدره در محل فرمانداری آبدانان برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۰ 10 August 2017

بمناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار مراسمی با حضور شادمهر کاظم زاده نماینده مردم  در مجلس شورای اسلامی و خبرنگاران شهرستانهای دهلران،دره شهر،آبدانان و بدره در محل فرمانداری آبدانان برگزار شد.
به گزارش تابناک ایلام؛شادمهر کاظم زاده دراین مراسم با تبریک روز خبرنگار وگرامی داشت یاد شهید صارمی اظهارکرد: رسالت پر مشقت خبرنگاری فارغ از مسائل مادی بوده و صرفا از روی عشق و علاقه است.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همدلی و اتحاد و داشتن هدف مشترک که همانا خدمت به مردم است وجه مشترک خبرنگار و مسئولان است.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:درهر  عصری ثروتی برای بشریت مهم بوده است و امروز ارتباطات وجریان سیال اطلاعات مهمترین ثروت جامعه  است بطوری که یک رسانه میتواند یک تفکر را در جامعه پیاده کند و جامعه پویا را به سر منزل و مقصود برساند.
وی تاکید کرد:خبرنگاران نوک پیکان این جریان سیال هستند که باعث رشد وبالندگی جامعه اند.
کاظم زاده گفت:خبرنگاران باید بدورازحب و بغض های شخصی و به خاطر جامعه پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح نمایند.
فرماندارآبدانان هم در این مراسم طی سخنانی گفت:رسانه ها رکن چهارم دموکراسی و دارای جایگاه رفیعی هستند.
عسگری افزود:گرچه خبرنگاری برای خبرنگاران نان نداردولی آنها در بی نانی نامی بلند دارندو جامعه بخش قابل توجهی از آگاهی خود را مدیون آنهاست.
وی تاکید کرد:در آستانه شروع بکار دولت دوازدهم هستیم که امیدواریم دولت بتواند با همراهی و همدلی آحاد مردم برنامه ها و شعارهای خود را پیش ببرد.
دراین مراسم چند تن از خبرنگاران خواسته ها ،مشکلات و پیشنهادات خود را با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درمیان گذاشتندودر پایان  مراسم از خبرنگاران تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار