استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: باید از ظرفیت مطبوعات و رسانه ها برای توسعه کشور و استان بهره ببریم و خیلی از ظرفیت ها و پتانسیل های ایلام هنوز ناشناخته است که می توان با تلاش و همکاری خبرنگاران بر آن جامعه عمل بپوشانیم.
کد خبر: ۴۷۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۸ 10 August 2017
استاندار ایلام گفت: باید از ظرفیت مطبوعات و رسانه ها برای توسعه کشور و استان بهره ببریم و خیلی از ظرفیت ها و پتانسیل های ایلام هنوز ناشناخته است که می توان با تلاش و همکاری خبرنگاران بر آن جامعه عمل بپوشانیم.

به گزارش تابناک ایلام ؛محمد رضا مروارید در جشن روز خبرنگاران اظهار کرد: امسال تقدیرمناسبی از لحاظ  معنوی  از خبرنگاران استان شده است، بنحویکه جایگاه والای خبرنگاران در این پیام ها به شایستگی بیان شده است .

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید از اوایل  شروع به کار  و خود فضایی مناسب و در خور  برای  فعالیت فعالان رسانه ای و خبرنگاران فراهم کرد ،به همین دلیل رابطه متقابلی میان دستگاهای اجرایی و خبرنگاران ایجاد شده است.


وی  افزود:خبرنگاران با ایثار گری ، شجاعت و دلیری در  سال های دفاع مقدس، بعنوان هم رزم و حتی جلوتر از رزمندگان ،توانستد جایگاه خود را در دفاع مقدس نشان بدهند.

مروارید ادامه :نقش و جایگاه  رسانه بعنوان رکن چهارم دموکراسی توانسته تاثیرگذاری خود را در جهان به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: خبرنگاران  توانسته اند نقش و تاثیرگذاریشان را در جامعه بعنوان یک نقش انکار ناپذیر نهادینه کنند  

استاندار ایلام یاد آور شد: اولاترین صنف در جامعه ،صنف خبرنگاران است و دولت یازدهم تمام امورات این صنف ها را به خودشان واگذار کرده است.

استاندار ایلام اضافه کرد: با استفاده درست از فضای مجازی می توان تعامل و ارتباط خوبی در تمام حوزه های رسانه ای وجود آورد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر با سیاست فرهنگی دولت یک جو مناسب و خوبی در فضای وجود دارد که آزادی های مدنی به خبرنگاران با وجود تمام سلایق های سیاسی و در چارچوب سیاست های جمهوری اسلامی در دولت یازدهم داده شده است که می تواند یک امتیاز خب از سوی دولت برای این قشر باشد.

وی یادآور شد: در قرآن بر رسالت خبری تاکید شده و تزکیه، آگاهی سازی و بالا بردن دانایی مورد تاکید قرار گرفته است.

مروارید  تاکید کرد:قبول دارم که  در مطبوعات کوتاهی هایی داشته ایم و رسانه ها همیشه در توسعه و رشد استان نقش  مثمر ثمر داشته اند و بنده به عنوان نماینده دولت از همه راضی ام  و  بنده  و امیدوارم در دولت دوازدهم بتوانیم این همکاری را در جهت ارتقای استان بیشتر و بهتر انجام دهیم./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار