فرمانده یگان حفاظت محیط زیست ایلام از آغاز بازرسی نیروهای یگان حفاظت این اداره کل از مغازه های پرنده فروشی ها در ایلام و همچنین کشف دو بهله عقاب در یک رستوران خبر داد.
کد خبر: ۴۷۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 07 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ، عبدالصاحب بازیار با اعلام این خبرگفت: جهت جلوگیری افراد سودجو که اقدام به خرید و فروش پرندگان می کردند نیروهای یگان حفاظت این اداره کل، طی یک برنامه ریزی و با هماهنگی معاون دادستان شهرستان ایلام و همکاری مأموران انتظامی  اقدام به بازرسی از مغازه های پرنده فروشی در ایلام نمودند.

وی افزود: طی بازرسی در سطح شهر ایلام، از چند مغازه پرنده فروشی تعداد 10قطعه سهره وحشی، دوبطانه سنجاب وحشی و یک سر خارپشت وحشی کشف گردید.

بازیار ادامه داد: همچنین نیروهای یگان حفاظت محیط زیست، اقدام به بازرسی از یک رستوران غذاخوری در ابتدای شهر ایلام نمودند که دو بهله عقاب از نوع سارگپه پابلند کشف و ضبط گردید.

وی تصریح کرد: پس از تنظیم صورتجلسه تخلف برای متخلفین ، پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان یادآور شد: پرندگان و حیوانات وحشی کشف شده پس از اطمینان از سلامت آنها در زیستگاههای طبیعی ایلام رهاسازی می شوند.

بازیار در پایان ضمن هشدار به متخلفینی که اقدام به شکار ، نگهداری و صید غیرمجاز گونه های جانوری می نمایند اعلام کرد مأموران یگان حفاظت محیط زیست به طور شبانه روزی در حال گشت زنی و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند و با متخلفان برابر قانون با قاطعیت برخورد خواهد شد./م    
                  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار