فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف 4 فقره سرقت سیم و ترانس برق در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۴۶۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵ 27 July 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛علی عزیزیان  اظهار داشت: در پی تماس‌های تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع چند فقره سرقت سیم برق و ترانس  در ماه‌های اخیر ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایوان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی برای دستگیری سارق و کشف سرقت‌ها، با فعال کردن گشت‌های مستمر نامحسوس و کارهای اطلاعاتی و فنی پلیسی سرنخ‌هایی از چگونگی سرقت سیم‌های برق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان افزود: با توجه به سرنخ‌های به دست آمده و پیگیری‌های مداوم و اقدامات فنی و پلیسی و با مراقبت‌های نامحسوس مأموران، مخفیگاه سارق در شهرستان شناسایی که در یک عملیات موفق پلیسی این سارق حرفه‌ای که اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های همجوار بود دستگیر شد.

عزیزیان خاطرنشان کرد: این متهم در تحقیقات اولیه به 3 فقره سرقت سیم و یک دستگاه ترانس برق مربوط به اداره آب شهرستان ایوان اعتراف کرد.

وی گفت: پرونده‌ای در این راستا تشکیل و به همراه متهم تحویل دستگاه قضایی شد و سارق با قرار مناسب روانه زندان شد.

عزیزیان در پایان به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده افراد مشکوک و در ساعات مختلف شبانه روز و پرسه زدن این افراد درحوالی منزلشان مراتب را سریعاً با پلیس از طریق شماره تلفن 110 درمیان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار