جلال میرزایی؛
جلال میرزایی با اشاره به اسناد مرحله اول اعتبارات اختصاص یافته به حوزه راهسازی استان در سالجاری گفت : اعتبار اختصاصی به جاده سازی در استان ایلام با وضعیت نامطلوب راههای استان همخوانی ندارد.
کد خبر: ۴۶۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲ 26 July 2017
استان ایلام یکی از معدود استانهایی است که از نظر زیرساختها در حوزه ارتباطات جاده ای از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست،افزایش بارترافیکی در جاده های استان در طول سالهای اخیر تلفات جانی ومالی بسیار زیادی را متوجه مردم نموده است.
 
اگر چه به یمن قرار گرفتن استان در مسیر عتبات عالیات ،خاصه کنگره عظیم اربعین حسینی ،این ضعف مهم استان بر مدیران ارشد کشور نمایان گشته ودر طول دوسه ساله اخیر اهتمام ویژه ای به مقوله تعریض جاده های استان معمول شده است اما با این وجود باز هم جا برای کارکردن وتوسعه راههای استان وجود دارد.
 
براین اساس نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی براین باور است،با وجود نیاز مبرم استان به توسعه زیرساختها و احداث جاده های جدید ،تخصیص اعتبارات سالجاری در این حوزه بسیار ناچیز است .
 
جلال میرزایی در گفتگو با خبرنگار تابناک ایلام با اشاره به اسناد مرحله اول اعتبارات  اختصاص یافته به حوزه راهسازی استان در سالجاری گفت : اعتبار اختصاصی به جاده سازی در استان ایلام با وضعیت نامطلوب راههای استان همخوانی ندارد.
 
نماینده استان خاطر نشان کرد:در دیداری که روز گذشته با معاون زیرساختهای وزیر راه وشهرسازی داشتم ،اعتراض خود را به میزان اعتبارات اختصاصی به جاده سازی استان منعکس نمودم .
 
میرزایی افزود : در مرحله نخست تخصیص اعتبارات حوزه راهسازی استان ، مبلغ 45میلیارد ریال جهت احداث جاده ارتباطی حمیل کرمانشاه و مبلغ 20میلیون ریال نیز بمنظور احداث جاده ایلام صالح آباد اختصاص یافته است.
 
به گفته میرزایی با توجه به طلب 160میلیاردی پیمانکاران این جاده ها ،مبلغ اختصاصی بسیار ناچیز وکفاف ادامه عملیات جاده سازی  در مسیرهای پرتردد استان را نخواهد کرد.
 
وی بیان داشت : درهمین راستا در جلسه ای که به زودی به آقای نوبخت خواهم داشت، این موضوع به ایشان منعکس خواهد شد تا با افزایش اعتبارات عمرانی در حوزه راهسازی ،بخشی از ضعف های زیرساختی استان مرتفع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار