خبر خوش جلال میرزایی برای ایوانیها
هرچند سالها از آغاز بکار تونل قلاجه می گذرد و عمر بسیاری از هم استانیها وشهروندان ایوانی برای بهره مندی از مزایای این طرح ملی کفاف نداد واین تونل به فرصتی طلایی برای جلب آرای چند نماینده مجلس استان تبدیل شد ورفت وآمد های بی شمار مدیران میانی وبالایی را به خود دید ،اما کماکان امیدها برای رهایی از این طلسم زنده است .
کد خبر: ۴۶۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 25 July 2017

دو مورد ازمهمترین دغدغه های مردم شهرستان ایوان که همواره به انحاء مختلف از سوی مردم ،رسانه ها ومسئولین این شهرستان مطرح ومورد پیگیری جدی قرار گرفته است ،احداث کنار گذر شهر ایوان واتمام پروژه تونل قلاجه بوده است ،البته طرح این دو موضوع هیچگاه به معنای چشم بستن بر سایر نارساییهای این شهرستان مهم استان نبوده ونخواهد بود

به گزارش تابناک ایلام ؛هرچند سالها از آغاز بکار تونل قلاجه می گذرد و عمر بسیاری از هم استانیها وشهروندان ایوانی برای بهره مندی از مزایای این طرح ملی کفاف نداد واین تونل به فرصتی طلایی برای جلب آرای چند نماینده مجلس استان تبدیل شد ورفت وآمد های بی شمار مدیران میانی وبالایی را به خود دید ،اما کماکان امیدها برای رهایی از این طلسم زنده است .

بدنبال سلسه پیگیری ها برای پایان دادن به این قصه پر غصه ،این روزها نماینده استان در مجلس شورای اسلامی در همراهی مسئولین استانی کمر همت بسته اند تا به هر نحو ممکن به این قصه دراز فیصله داده و مردمانی را از چشم انتظاری برهانند ،شاید اگر همت یاری کند تا اربعین امسال دیده ها به عبور ومرور دراین طرح زمانبر روشن شود.

جلال میرزایی این بار حامل خبر خوشی برای مردم ایوان بود وازاتمام عملیات اجرایی یک طرح وآغاز عملیات یک طرح مهم دیگر برای مردم این دیار خبر داد وگفت :یکی از مهمترین مطالبات ودغدغه های شهروندان ایوانی در طول سالهای اخیر ،احداث کنار گذر شهر بوده ولی بدلایل متعدد این موضوع تاکنون  به اناجام نرسیده است.

نماینده استان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با پیگیری های مکرر جهت تحقق این مطالبه مهم مردمی ،طرحهای مختلفی ارایه واز نظر فنی مورد ارزیابی دقیق کارشناسی قرار گرفته تا بهترین طرح از حیث سرعت و هزینه بری به مرحله اجرا درآید.

میرزایی خاطر نشان کرد: بالاخره در روزهای اخیراداره کل راه وشهرسازی استان ، سه پیشنهاد فنی برای اجرای این پروژه را به شورای فنی استانداری ایلام ارایه دادند تا از میان آنها ،بهترین ومقرون به صرفه ترین طرح انتخاب شود.

وی افزود: انتظار می رود کارشناسان شورای فنی استانداری ظرف هفته جاری برروی بهترین طرح به جمعبندی رسیده تا بزودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح مهم در شهرستان ایوان باشیم.با توجه به آماده بودن سایر شرایط واعتبارات مورد نیاز، به محض انتخاب وتایید طرح ،کار واگذاری آن به پیمانکار واجد شرایط آغاز خواهد شد.

میرزایی درخصوص وضعیت تونل قلاج نیز یاد آورد شد :روز گذشته در دیدار با معاون وزیر راه وشهرسازی این موضوع پیگیری شد ،با توجه به رفع مشکل مابین پیمانکار ومجری طرح ،روند عملیات اجرایی این طرح رو به اتمام است .پیش بینی می شود در نیمه دوم سال جاری عملیات اجرایی آن به پایان برسد.

نماینده استان تاکید کرد: با توجه به روند بسیار خوب عملیات اجرایی این پروژه و جدیت پیمانکار وکارفرما ،بهره برداری از این تونل تا قبل از اربعین سال جاری دور از انتظار نخواهدبود.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ایوانی کلهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
چه عجب خبر خوب در مورد شهرستان مظلوم واقع شده ایوان عزیزم داشتین ...خدا فقط حرف نباشه
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
دوستان کسی میدونه مسیر احتمالی این کنار گذر از کجای شهر ایوان رد میشه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار