مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت : این کلینیک در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و برای عارضه یابی واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان راه اندازی شده است.
کد خبر: ۴۶۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹ 24 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ مرتضی دارایی با اشاره به دستور العمل توسعه خدمات نرم افزاری و مشاوره ای در مراکز خدمات فناوری و کسب و کار افزود: شناسایی،‌ تحلیل وضعیت، دسته بندی و مستندسازی نیازها و مسائل کسب و کار واحدهای صنعتی کوچک و متوسط، خوشه ها و رشته صنعت ها از مهمترین وظایف این کلینیک است.
 
وی اظهار کرد: تیم های توانمند ساز کلینیک سیار از مشاوران مستقر در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی ایلام شامل تیم های تخصصی در گروه های مدیریت، توسعه فناوری، توسعه بازار، توسعه منابع انسانی، مدیریت مالی، حقوقی هستند.
 
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام یادآور شد: اعضای این کلینیک با مصاحبه و بازدید حضوری از واحدهای صنعتی و تولیدی در قالب برنامه های پایش و عارضه یابی و رفع مشکلات توسعه کسب و کار صنایع کوچک و متوسط،‌ خوشه ها و رشته صنعت‌ها و انجام پروژه های بهبود آن، تعامل دانشگاه و صنایع کوچک همچنین کمک به دانش بنیان شدن واحدهای صنعتی مستعد دانش بنیان، آماده ارائه خدمات مشاوره ای هستند.
 
دارایی با اشاره به بازدید اعضای تیم کلینیک سیار خدمات مشاوره کسب و کار از پنج واحد مستقر در شهرک صنعتی دره شهر تاکید کرد: بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی دهلران، آبدانان، ایوان و ناحیه صنعتی شباب در دستور کار این تیم قرار دارد./م
 
کانال تلگرامی تابناک ایلام 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار