مدیرکل استاندارد ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون (چهار ماه) هشت فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای فرآورده های تولید شده در این استان صادر شده است.
کد خبر: ۴۶۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 23 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ مهناز همتی اظهار کرد: صدور پروانه های کاربرد علامت استاندارد به استناد نتیجه مثبت آزمون، بازرسی، نمونه برداری و احراز سایر شرایط و با موافقت اعضای کمیته علایم انجام می شود.

وی افزود: بیشترین پروانه های کاربرد علامت استاندارد اجباری صادر شده مربوط به محصولات صنایع غذایی و کشاورزی بوده است.


مدیرکل استاندارد ایلام هدف از صدور پروانه های کاربرد علامت استاندارد را کنترل کیفیت و رعایت استانداردها در واحدهای تولیدی سطح استان و ترغیب واحدهای تحت پوشش این اداره کل نسبت به ارتقای کیفیت محصولات تولید شده در واحدهای استان، بر اساس معیارهای سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد.


همتی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون 869 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی، 178 مورد نمونه برداری از مراکز تولیدی، 89 مورد آزمون نمونه های واحدهای تولیدی و مراکز عرضه و 33 مورد آزمون باسکول ثابت همکف نیز انجام شده است.


وی تدوین 6 استاندارد ملی ایران، 114 مورد نمونه برداری از بازار و 28 گواهی تائیدیه ایمنی آسانسور را از دیگر اقدامات مهم این اداره کل در سال جاری اعلام کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار