مسابقه های سپک تاکرای قهرمانی کشور در بخش بانوان با قهرمانی تیم کرمان به پایان رسید.
کد خبر: ۴۶۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 22 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛سرپرست اجرایی این مسابقات و نایب رئیس هیات انجمن های ورزشی ایلام گفت: مسابقات سپک تاکرای قهرمانی کشور در بخش بانوان با حضور 28 تیم و 83 ورزشکار از 14 استان در 2 رده سنی بزرگسالان و جوانان از روز چهارشنبه 28 تیرماه جاری در سالن شهدای قلاویزان ایلام آغاز و عصر روز گذشته به پایان رسید.
 
فریبا قبادی اظهار کرد: ایلام در این رقابت ها با داشتن 2 تیم در رده سنی بزرگسالان نایب قهرمان شد و تیم های شهرکرد و قم نیز بطور مشترک به مقام سوم دست یافتند.
 
وی افزود: استان های کرمان، لرستان، کرمانشاه، تهران، زنجان، مرکزی، خراسان رضوی، قم، گلستان، شهرکرد، گیلان، قزوین و جزیره کیش هر کدام یک تیم در رده بزرگسالان و یک تیم در رده جوانان و استان ایلام نیز با 2 تیم در رده سنی بزرگسالان در این مسابقه ها حضور داشتند.

شایان ذکر است ؛ مسابقات سپک تاکرای قهرمانی کشور بانوان چهارشنبه 28 تیرماه به میزبانی ایلام با حضور 14 استان و 28 تیم در 2 رده سنی بزرگسالان و جوانان در سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام برگزار شد.
 
استان ایلام دارای بیش از یک هزار ورزشکار غیر سازمان یافته در هیات انجمن های ورزشی است و حدود 50 نفر از بانوان ورزشکار در رشته سپک تاکرا فعالیت می کنند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار