رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام از دستگیری فردی خبر داد که با تماس تلفنی بدون پرداخت وجهی اجناسی را از بازار خریدار می کرد و با زیر قیمت بازار به صورت نقد به فروش می رساند.
کد خبر: ۴۶۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 22 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ "علی مهری" اظهار کرد: به دنبال شکایت چند نفر از کسبه و بازاریان شهر ایلام مبنی بر کلاهبرداری از آن ها ، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد:تحقیقات اولیه پلیس مشخص کرد،متهم با تماس تلفنی و تنها به واسطه اعتماد کسبه و بازاریان اقدام به خرید اجناسی مانند گوشت و برنج در حجم های بالا بدون پرداخت وجهی می کرد و سپس با زیر قیمت به صورت نقد به فروش می رساند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه متهم قبلا به واسطه شغلش در بازار آزاد با کسبه و بازاریان ارتباط داشته است، گفت: این فرد از این اعتماد قبلی سوء استفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری از آن ها می کرد.

وی تصریح کرد: متهم تمام فعالیت های کلاهبردارانه خود را از راه دور و در استان تهران به صورت تلفنی انجام می داد و وظیفه جابجایی و انتقال اجناس را از طریق آژانس های مسافر بری انجام می داد.

سرهنگ مهری با اشاره به اینکه متهم تاکنون به ۹ فقره کلاهبرداری از کسبه و بازاریان شهر ایلام اعتراف کرده است گفت: این فرد با حکم قضایی پرونده روانه زندان شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار