حجت الاسلام محمد نقی لطفی؛
امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه قطعا این توافقات نتایج جبران ناپذیری برای انقلاب به همراه داشت در حالی که برجام به تعبیر عده‌ای یک موهبت بزرگ بود،گفت: بنابراین یکی از مطالبات به حق مردم این است که چه کسی باید پاسخ‌گوی خسارت و ندانم‌کاری‌ها باشد.
کد خبر: ۴۶۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 22 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام محمد نقی لطفی اظهار کرد: در این فرآیند شکل‌گیری از تهدیدهای اقتصادی و راهبردی آمریکا علیه ایران در حال شکل گیری و تحقق است و تهدیدهای جدید علیه ایران درباره موضوعات موشکی و اتهام ایران در حمایت از تروریست، بهانه واهی در تجدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران است، در حالیکه به اذعان همه تحریم‌های جدید مغایر با برجام است.

خطیب جمعه ایلام گفت: مسئولان اقتصادی و مالی به ویژه بانک مرکزی نسبت به سپرده‌گذاران موسسات خصوصی بانک آرمان، کاسپین و موسسات خصوصی که میلیاردها تومان پول مردم را به عنوان سپرده دریافت کرده‌اند و اعلام و رشکستگی کرده جوابگو باشند.

وی با اشاره به هفته بهزیستی، گفت: سازمان بهریستی در راستای حمایت از کودکان و زنان نیازمند و بی‌سرپرست خدمات توانبخشی به معلولان جسمی و ذهنی و مبتلایان بیماری صعب العلاج معتادان و هم چنین پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی با حفظ ارزش‌ها و کرامت‌های والای انسانی تلاش کرده است.

 امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مسئولان کشور به ابهامات برجام پاسخ دهند، گفت: تیم مذاکره کننده دستاوردهای برجام را اعلام کند.

 حجت الاسلام محمد نقی لطفی در خطبه های نماز  جمعه شهر ایلام اظهار داشت: در دومین سالگرد توافق هسته‌ای ملت شاهد سقوط آزاد برجام است، مقامات دولتی باید برای ملت به ابهامات پاسخ دهند، آیا در تنظیم ضمانت اجرایی پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: آمریکا از زمان امضاء و سپس اجرای برجام تلاش کرده تا ایران را از بهره‌مندی از منافع هسته‌ای محروم کند و در این زمینه در عرصه‌های مختلف کار شکنی کرده است./م

مهر

لطفی ادامه داد: توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ در حالی وارد سومین سال خود شده است که عملکرد رژیم آمریکا ۱۰۰ درصد مقامات کاخ سفید درباره این قرار داد چشم انداز روشنی را ترسیم نمی‌کند.

امام جمعه ایلام گفت: البته تعطیلی فعالیت تاسیسات هسته‌ای، اخراج صدها دانشمند هسته‌ای و عبور از خط قرمز بزرگترین پیروزی برای آمریکا فراهم شد.

وی گفت: در دومین سالگرد برجام نه تنها تحریم‌ها برداشته نشد بلکه شدیدتر شد و طبق اذعان دوست و دشمن برجام هیچ دستاورد محسوسی برای کشور در بر نداشته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار