معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت:ورزش در استان ایلام و در بخش بانوان استعدادهای برتر و بزرگانی در عرصه ورزش کشور دارد که شاهد افتخار آفرینی آنها در سطح ملی و بین المللی هستیم بنابراین با مدیریت صحیح و استفاده از ظرفیت‌ها نه تنها ورزش این استان توسعه می یابد بلکه بانوان نیز از فرصت های بدست آمده نهایت بهره را برای بروز استعداهای خود می برند.
کد خبر: ۴۶۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱ 20 July 2017
به گزارش تابناک ایلام؛شهناز قبادی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری مسابقات سپک تاکرای قهرمانی کشور بانوان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برگزاری این مسابقات و میزبانی ایلام نه تنها به معرفی ورزش این استان کمک می کند بلکه باعث ایجاد انگیزه و توسعه ورزش و شناساندن ظرفیت ها و استعدادهای ورزش بانوان ایلامی می شود.
 
وی افزود: ورزش در استان ایلام و در بخش بانوان استعدادهای برتر و بزرگانی در عرصه ورزش کشور دارد که شاهد افتخار آفرینی آنها در سطح ملی و بین المللی هستیم بنابراین با مدیریت صحیح و استفاده از ظرفیت‌ها نه تنها ورزش این استان توسعه می یابد بلکه بانوان نیز از فرصت های بدست آمده نهایت بهره را برای بروز استعداهای خود می برند.
 
قبادی تاکید کرد: بدنبال ایجاد فرصت های برابر برای حضور بانوان در عرصه های ورزشی هستیم و این برابری در میزان امکانات و سطح برخورداری از فضاها و فرصت های ورزشی نمایان است و تحقق کامل این هدف منوط به خواست و اراده بانوان استان است.
 
وی یادآور شد: تیم سپک تاکرای بانوان ایلام از مدعیان این رشته در سطح کشور است و بارها عناوین قهرمانی مسابقات مختلف را کسب کرده و امیدواریم در این مسابقات نیز با توجه به امتیاز میزبانی، ایلام بتوانند به مقام شایسته ای برسد.
 
به گفته وی اقدامات زیادی در حوزه ورزش بانوان باید انجام گیرد که بواسطه آن بانوان ورزشکار بتوانند با تکیه بر ارزش های اسلامی در عرصه های ورزشی ملی و بین المللی بدرخشند.
 
وی گفت: در تلاشیم مسابقات بیشتری در رشته های محتلف ورزشی به میزبانی ایلام برگزار شود تا ورزش ایلام در سطح کشور مطرح گردد و از این طریق شاهد حضور بازیکنان ایلامی در تیم های ملی و اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی باشیم.
 
به گزارش تابناک ایلام، مسابقات سپک تاکرا قهرمانی بانوان کشور با حضور 28 تیم از 14 استان کشور در دو رده سنی جوانان و بزگسالان از روز چهارشنبه 28 تیر ماه به میزبانی ایلام در سالن شهدای قلاویزان آغاز شده و به صورت دوره ای برگزار می شود و از این میان، ورزشکاران شایسته برای اردوی تیم ملی انتخاب می شوند.
 
استان ایلام دارای بیش از یک هزار ورزشکار غیر سازمان یافته در هیات انجمن های ورزشی است و حدود 50 نفر از بانوان در رشته سپک تاکرا فعالیت می کنند و تیم ایلام از مدعیان اصلی این رشته ورزشی در کشور است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار