پاسخ پلیس راه استان به مطالبه مخاطبین تابناک ؛
به دنبال ارسال درخواست هایی از سوی مخاطبین سایت خبری تابناک در خصوص جانمایی پاسگاه پلیس راه آبدانان - دشت عباس،و پس از پیگیری های به عمل آمده، پلیس استان با ارسال جوابیه ای به این خواسته مخاطبین آبدانانی پاسخ داد.
کد خبر: ۴۶۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 19 July 2017
 به دنبال ارسال درخواست هایی از سوی مخاطبین سایت خبری تابناک در خصوص جانمایی پاسگاه پلیس راه آبدانان - دشت عباس،و پس از پیگیری های به عمل آمده، پلیس استان با ارسال جوابیه ای به این خواسته مخاطبین آبدانانی پاسخ داد.
به گزارش تابناک ایلام ؛ متن جوابیه ارسالی از سوی نیروی انتظامی استان به شرح زیر است:

 با احترام در پاسخ به آنچه که درخواست جمعی از شهروندان شهر آبدانان اعلام شده باستحضار مردم شریف این شهرستان می رساند که مکان یابی و جانمایی پاسگاههای پلیس راه به مولفه ها و شرایط گوناگونی وابسته است و تایید و تصویب نهایی ایجاد پاسگاه در یک مکان بر اساس آیتم های گوناگونی صورت می پذیرد که بخشی از آنها مربوط به رده های امنیتی و انتظامی و بخش دیگر بر اساس نظرات تخصصی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کل کشور می باشد که اتفاقا هر دو گروه نظرات کاملا متقن و متخصصانه می باشد.

لذا در این راستا نقاط متعددی قبلا شناسایی گردیده است که یکی از آنها روبروی فرودگاه نظامی شهرستان آبدانان می باشد که هرچند بلحاظ برخی مولفه های مورد تایید بوده ولیکن کارشناسان و متخصصین عمرانی و حوزه حمل و نقل به دلایل کاملا تخصصی این نقطه را در سالهای گذشته رد و مورد تایید قرار نداده اند.

به همین منظور مجددا محل هایی (3 نقطه محل) دیگر برای این کار مکان یابی و پیشنهاد شده اند که به ترتیب روبروی پمپ گاز در حال تاسیس قبل از شهرک هزارانی، روبروی فرودگاه و حوالی بخش سراب باغ بوده اند که در نهایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کل کشور به عنوان زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در خصوص محل ایجاد پاسگاه تصمیم گیری خواهد نمود.

از طرفی می توان گفت مرکزیت ثقل سراب باغ نسبت به شهرک هزارانی برای کنترل محور های مواصلاتی تحت پوشش حد واسط مناسب تری می باشد.

در پایان بایستی گفت هر نقطه ای که برای ایجاد پاسگاه پیشنهاد شود در یک پروسه کاملا تخصصی بایستی از نظر کلیه مولفه های امنیتی- انتظامی-ترافیکی و حمل و نقلی و عمرانی و مخابراتی و سایر موارد فنی، مورد تایید قرار گیرد و مورد تایید بودن یک نقطه وابسته به تایید ادارات و نهادهای مختلفی می باشد.

شایان ذکر است :متن ارسالی از سوی مخاطبین و جمعی از اهالی شهرستان آبدانان در کانال خبری این رسانه به آدرس تگرامی  telegram.me/tabnakilam موجود می باشد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار