رئیس بیمارستان امام رضا (ع) ایوان گفت: یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال با امکانات جانبی و هزینه استقرار آن به ارزش 9 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خریداری و به بیمارستان امام رضا(ع) ایوان اختصاص یافت. ده است.
کد خبر: ۴۶۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 19 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛رئیس بیمارستان امام رضا (ع) ایوان گفت: یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال با امکانات جانبی و هزینه استقرار آن به ارزش 9 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خریداری و به بیمارستان امام رضا(ع) ایوان اختصاص یافت.

دکتر علی برجی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این بیمارستان در طول طرح تحول نظام سلامت با خرید 20 میلیارد ریال تجهیزات و امکانات پزشکی و هزینه کردن 9 میلیارد و 500 میلیون ریال در حوزه زیرساختی و هتلینگ از بیمارستان های فعال استان ایلام است.

وی افزود: این بیمارستان هم اکنون و بعد از اجرای طرح تحول سلامت از وجود 12 پزشک متخصص که از این تعداد هشت پزشک مقیم و چهار پزشک متخصص پاره وقت است، پنج پزشک عمومی، 50 پرستار، 20 ماما و 6 بهیار بهره مند است و بخش های سی سی یو، کودکان، جراحی زنان و زایمان، اورژانس، درمانگاه تخصصی و رادیو لوژی و آزمایشگاه این مرکز درمانی به صورت شبانه روزی به مراجعه کنندگان خدمات درمانی ارائه می دهد.

وی یادآور شد: بهسازی و توسعه فضای فیزیکی بلوک زایمان و فراهم کردن شرایط لازم برای انجام سه زایمان همزمان، تجهیز سه اتاق عمل به امکانات و جراحی همزمان 2 بیمار و راه اندازی بخش جدید قلب با اعتبار چهار میلیارد ریال از دیگر اقدام های انجام شده در این بیمارستان است.

دکتر برجی ادامه داد: قبلا در بیمارستان پزشک متخصص مقیم نداشتیم اما با پرداخت یارانه پزشکان از سوی دولت و با اجرای طرح تحول نظام سلامت در حال حاضر هشت پزشک متخصص در بخش های جراحی، عمومی، زنان و زایمان، داخلی، اعصاب و روان، اطفال، سونوگرافی و متخصص بیهوشی در این شهرستان بصورت شبانه روزی مستقر و در حال خدمت رسانی به بیماران هستند.

وی با بیان اینکه در این طرح توجه ویژه‌ای به تحقق عدالت در سلامت و کاهش هزینه‌های پرداختی از جیب مردم شد، گفت: با اجرای این طرح در شهرستان ایوان مراجعه بیماران به مراکز درمانی دولتی نسبت به گذشته پنج برابر افزایش یافت و در مقابل میزان پرداخت هزینه های درمانی از سوی مردم کاهش بسیار زیادی یافته است.

به گزارش ایرنا، بیمارستان امام رضا (ع) ایوان دارای بخش های جراحی عمومی، جراحی زنان، داخلی، کودکان، بیهوشی، پاتولوژی، سونوگرافی، اعصاب و روان و قلب و عروق و 12 پزشک متخصص و چهار پزشک متخصص پاره وقت و پنج پزشک عمومی، 50 پرستار و 64 تخت بستری در حال ارائه خدمات رسانی به مردم این شهرستان است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار