آرایشگری که با ایجاد کانالی در فضای مجازی تصاویر مدل‌های خود را بدون اجازه آن‌ها منتشر می‌کرد توسط ماموران پلیس فتای اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۴۶۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ 17 July 2017
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار کرد: با ارائه شکایتی از سوی یکی از شهروندان مبنی بر اینکه تصاویر شخصی و خصوصی او توسط آرایشگری که قبلا نزد او برای مراسم عروسی‌اش آرایش کرده بود در فضای مجازی منتشر شده بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
 
سرهنگ سید مصطفی مرتضوی ادامه داد: ماموران پلیس فتا با جمع بندی مستندات کافی و تحقیقات لازم و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را شناسایی و دستگیر کردند. متهم در مواجه با مدارک و مستندات پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه ارتکاب خود را تبلیغ آرایشگری عنوان کرد.
 
وی افزود: مطابق ماده 16 قانون جرائم رایانه‌ای هرکس به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی، فیلم یا صوت یا تصویر دیگری را تغییر دهد یا تحریف کند و آن را منتشر یا با علم به تغییر یا تحریف منتشر کند، به نحوی که عرفاً موجب هتک حیثیت او شود، به حبس و جزای نقدی محکوم خواهد شد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار