عصر امروز تصويري از جلال ميرزايي نماينده استان در مجلس شوراي إسلامي با مضامين طنز در كانال تلگرامي يكي از رسانه هاي استان منتشر شد.
کد خبر: ۴۶۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶ 17 July 2017
به گزارش تابناك ايلام ،از آنجایيكه تصوير منتشره از حضور نماينده إصلاح طلب استان در يكي از برنامه هاي خبرگزاري فارس وبا حضور چند تن از شخصيت هاي سياسي جناح رقيب و با تيتر خاص وكنايه آميزي همراه شده بود إظهار نظرهاي متعددي از سوي مخاطبين گروههاي مجازي را درپي داشت .

در همين راستا خبرنگار تابناك بمنظور روشن شدن اذهان عمومي أصل ماجرا را از جلال ميرزايي جويا شد .
 
نماينده مردم استان در توضيح اين موضوع گفت: از آنجاييكه آقاي سيدنظام موسوي مدير خبرگزاري فارس از دوستان قديمي و دانشكده اي اينجانب هستند ،براي حضور در جشن يكسالگي برنامه فارس پلاس از بنده دعوت بعمل آوردند .

ميرزايي إظهار كرد:بعد از حضورم در اين برنامه و بعداز چند دقيقه متوجه حضور برخي از چهره هاي سياسي و همچنين تتلو در اين برنامه شدم اما بعد از پنج دقيقه از برنامه خارج شدم ،حتي اين موضوع وهمزماني حضوربنده و اين آقايان باعث معذب شدن مدير خبرگزاري فارس شد .

ميرزايي ادامه داد:دوستان و مخاطبين عزيز بايد بدانند كه رابطه دوستي و رفاقت با أفراد چيزي سواي از اختلاف ديدگاه سياسي است و اختلاف ديدگاه داشتن بمعناي دشمني با مخالفين ديدگاه سياسي نيست .

 
وي افزود : هر چند بنده و مدير خبرگزاري فارس  داراي اختلاف ديدگاه سياسي بوده و هيچكدام هم ديدگاه همديگر را قبول نداريم اما اين موضوع به منزله خط بطلان كشيدن برروابط انساني و دوستي ورفاقت محسوب نمي شود.
 
ميرزايي بيان داشت:انشااله كه اين موضوع مهم در سپهر سياسي كشور نهادينه شود كه دو فردبا دو ديدگاه متفاوت عليرغم تضاد فكري و سياسي مي توانند در كنار هم رفاقت هم داشته باشند و از اين موضوع در راستاي توسعه و ترقي جامعه و كشور استفاده كنند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار