رئیس اداره گاز آبدانان گفت: تا 3ماه آینده کار علمک گذاری در شهر آبدانان پایان می پذیرد.
کد خبر: ۴۶۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 16 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ "مجید شفیعی"رئیس اداره گاز شهرستان آبدانان اظهار داشت:از زمان افتتاح گاز در سال 94 در شهرستان آبدانان تا کنون بیش از 4900کنتور گاز در مناطق شهری و روستایی شهرستان آبدانان واگذار شده است.
 
وی با اشاره به اینکه تا 3ماه دیگر کار علمک گذاری در شهر آبدانان پایان می پذیرد،افزود:در حال حاضر2اکیپ از بلوار شهید بهشتی کار نصب علمک را در شهر آبدانان انجام می دهند .
 
رئیس اداره گاز آبدانان تصریح داشت:در آینده ای نزدیک شهرک هزارانی و روستاهای جابرانصار،پشت قلعه و بانکت از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
 
شفیعی با بیان اینکه ساکنان این مناطق پس از افتتاح گاز برای دریافت کنتور به شرکت گاز ناحیه آبدانان مراجعه کنند، تاکید داشت:علمک گذاری روستاهای ژیور،گل گل علیا و سفلی بخش سرابباغ در شهریور ماه سال جاری شروع خواهد شد.
 
وی به گاز رسانی به بخش مورموری اشاره کرد و گفت: عملیات نقشه برداری و بازاریابی 12روستای بخش کلات مورموری به اتمام رسیده  و سیر مراحل تکمیل پکیج گاز رسانی در شرکت گاز ایلام در حال انجام هست که در ماههای اینده شاهد شروع گاز رسانی در این بخش خواهیم بود.
 
رئیس اداره گاز آبدانان در پایان اظهار داشت:کار گاز رسانی بصورت تکمیل محله به محله انجام خواهد شد و از مردم عزیز خواهشمندیم عجله نکنند تا ما بتوانیم هر چه سریعتر کار گاز رسانی رو به اتمام برسانیم./م
آبدانان خبر


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار